Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 1.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

module in (artisteer) header

30 dec 2011 20:56 30 dec 2011 20:56 door Mesjokke.
Heeft onderwerp gestart
module in (artisteer) header #1
Hallo, ik vraag me af, is het mogelijk en zo ja hoe, om een zoekfunctie in de header te plaatsen ?
Ik heb met artisteer een tekststuk gemaakt in de header, maar ik kan hier weinig tekst in zetten.

Ik zoek nl. iets om mijn header wat mee op te vullen, deze is nogal kaal.

joomla: 1.5
Virtuemart: 1.1.9
www.verlichtingpaleis.nl

Groetjes,

Alex
Mesjokke
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
30 dec 2011 21:02
module in (artisteer) header #2
Dan zou je een module positie moeten maken in de header, maar waarom maak je het je zelf zo moeilijk? Waarom plaats je daar niet een afbeelding van je producten?

Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
GeorgeV.
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
30 dec 2011 21:35
Heeft onderwerp gestart
module in (artisteer) header #3
ik denk dat ik het inderdaad moeilijk maak maar ik ben even hersenloos v.w.b. jouw idee.

Het volgende heb ik gedaan:
Ik heb een nieuwe module positie aangemaakt op volgende manier, alleen ik zien niks :unsure:

Eerst een positie in de templateDetail.xml ingevoegd zoals "header" onderaan de rest
<position>user4</position>
    <position>user5</position>
    <position>header</position>

Vervolgens heb ik deze regel
<div><jdoc:include type=”modules”  name=”header” style=”artstyle” artstyle=”art-block” /></div>
direct onder <div class="art-header"> geplaatst

en heb ik in template css het volgende toegevoegd:
div.art-Header-content
    {
    margin: 0 auto;
    position: absolute;
    z-index:1;
    top: 20px;  /* enter the number of pixels down from the top of the header to position the upper left corner of your module area */

left: 425px; /* enter the number of pixels in from the left of the header to position the upper left corner of your module area */

width: 400px; /* enter the width of your module area */

height: 180px; /* enter the height of your module area */

}

Zodra ik een module wil plaatsen in "header" gebeurt er niets.

Doe ik iets niet goed ?
Mesjokke
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
02 jan 2012 15:18
module in (artisteer) header #4
Je header bestaat uit een plaatje ........images/header.jpg. Dit plaatje is 1000px breed en 175 px hoog. Dit zou je kunnen bewerken met een tekenprogramma PaintShopPro of Fotoshop om zodoende een leuke header maken. Lijkt me gemakkelijker dan al de andere mogelijkheden.
sysman
Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.080 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Joomla! 4.2.1 is vrijgegeven. Deze versie pakt een beveiligingsprobleem aan, repareert verschillende bugs en bevat… https://t.co/JHmNyhWEGq

Op dinsdag 21 juni 2022 zijn Joomla! 4.1.5 en 3.10.10 vrijgegeven. Dit zijn updates die bugs repareren en enkele ve… https://t.co/Jm9MtXtU4y

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned