Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 1.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

template kunena installeren

31 dec 2011 09:38
Heeft onderwerp gestart
template kunena installeren #1
ik heb via deze link: www.templatekunena.com/template/free-kunena-templates.html
het gratis templates gedownload voor joomla 1.5. Ik heb het uitgepakt via winrar en verplaatst naar het juiste mapje op de server. Nu had ik verwacht dat ik dan het template kon kiezen via de kunenacomponent. maar dit is niet zo.

wat doe ik fout?
ronald81
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
31 dec 2011 11:10
template kunena installeren #2
je mmoet het bestand niet uitpakken met winrar, maar als zip laten.
Daarna ga je naar je joomla administrator en naar extenties waar je weer op installeer/deinstalleer klikt.

Nu kom je in een scherm waarje je zip bestand kan uploaden.

Als dit succesvol is verlopen ga je naar de templatebeheer in extenties, daar markeer je de template en zet deze als default.

Nu zou je hem moeten zien.
Mesjokke
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
31 dec 2011 11:20 31 dec 2011 11:21 door ronald81.
Heeft onderwerp gestart
template kunena installeren #3
als ik op het knopje "upload bestand en installeer" druk dan zegt joomla: Bestand template.xml ontbreekt in template archiefbestand, kan dit template niet installeren.
ronald81
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
31 dec 2011 11:34
template kunena installeren #4
Je moet het bij kunena beheer installeren
Bij Templatemanager en dan installeren kiezen

niet bij de joomla installer in elk geval
Tom van Hell
Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Joomla! 4.2.1 is vrijgegeven. Deze versie pakt een beveiligingsprobleem aan, repareert verschillende bugs en bevat… https://t.co/JHmNyhWEGq

Op dinsdag 21 juni 2022 zijn Joomla! 4.1.5 en 3.10.10 vrijgegeven. Dit zijn updates die bugs repareren en enkele ve… https://t.co/Jm9MtXtU4y

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned