Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 1.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Layout in tekst aanpassen

05 jan 2012 18:30
Heeft onderwerp gestart
Layout in tekst aanpassen #1
Momenteel verschijnt de tekst van de zoekertjes gewoon allemaal onder mekaar

kijk hier maar ter voorbeeld: www.muzikant.info/be/index.php/overzicht-zoekertjes/5-zanger/280-zangeres-gezocht-regio-poperin

Hoe kan ik daar op zijn minst een witregel tussen de onderdelen van de tekst laten tevoorschijnkomen?
nomafo
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
05 jan 2012 19:37
Layout in tekst aanpassen #2
Als ik op je site kijk dan is het mij niet duidelijk waar je de witruimte wil hebben?

Jan
jan
Vaste bezoeker van Joomla!NL
Lees meer
05 jan 2012 19:47
Heeft onderwerp gestart
Layout in tekst aanpassen #3

Als ik op je site kijk dan is het mij niet duidelijk waar je de witruimte wil hebben?

Jan

Hier zie de tekst gewoon allemaal onder mekaar verschijnen:

Provincie: West Vlaanderen
Ervaring: Gevorderde
Genre: Rock
Simpel: wij zijn een drummer, bassist, gitarist en gitarist-zanger en...

Maar tussen de verschillende onderdelen : Provincie - ervaring - genre- .. wil ik een witregel, want nu is het allemaal wat onoverzichtelijk
nomafo
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
05 jan 2012 19:58 05 jan 2012 19:58 door jan.
Layout in tekst aanpassen #4
Aanvankelijk dacht ik dat het om tekst vanuit de tekst editor ging maar ik vermoed dat het speciale "adds manager"gaat. Ik ken die mogelijkheid niet, wellicht dat de eigenschappen daarvan zijn in te stellen. Wat ik zie is dat elke regel wordt afgesloten met <br/> ipv </p>. Bij dat laatste zou er vanzelf meer ruimte komen.
In je addsmanager.css regel 230 zou je toe kunnen voegen:
line-height: 20px
Dit heeft wel als gevolg dat alle tekst meer witruimte krijgt en dan zal niet je bedoeling zijn.
Mogelijk dat je hiermee wat verder op weg bent geholpen.

Jan
jan
Lees meer
05 jan 2012 20:51
Heeft onderwerp gestart
Layout in tekst aanpassen #5
Je bedoelt alle tekst op de site krijgt dan witruimte?

Ik bedoel gewoon tussen die verschillende velden 'provincie - ervaring - genre-.. dat er een witregel verschijnt
nomafo
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
05 jan 2012 21:04 05 jan 2012 21:06 door jan.
Layout in tekst aanpassen #6
Helaas heb ik daarvoor geen oplossing, of je je zou in de extensie waarmee je werkt de <br/> aan het eind van de regel veranderen in </p>. Klopt het dat het een aparte extensie is? Als het een normale editor is dan is de oplossing eenvoudiger.
Het aanpassen van de css leidt inderdaad tot ruimte tussen alle regels dus ook onder die van Simpel.

Jan
jan
Lees meer
05 jan 2012 21:28
Layout in tekst aanpassen #7
Ik denk dat je bij de makers van AdsManager moet zijn,
als je in hun css gaat wijzigen, dan heb je elke keer bij nieuwe versieds een probleem.

op hun site staat:

The editors can be reached at Joomla! Extensions Directory Forum
kndrmn
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
05 jan 2012 21:48
Layout in tekst aanpassen #8
Ik heb even bij de extensie van Adsmanager gekeken en onder support vind je een Forum. Zonder me daar in verdiept te hebben wordt er wel melding gemaakt van de integratie JCE in de editor van Adsmanager.
Je zou daar eens moeten zoeken!

Jan
jan
Lees meer
10 jan 2012 10:52 10 jan 2012 11:02 door Lode.
Layout in tekst aanpassen #9
Als je in de template.css
bij body zet
line-height: 130%

Dan plakt het ook niet meer zo aan elkaar. Of je doet het zoals Jan zegt in de css van andsmananger.
Het is wel niet wat je vraagt, maar het is voorlopig toch al iets.
Ik denk dat het component zelf meer classes nodig heeft in de php.pagina's om het mooi te kunnen stylen. Ik zie in de broncode niets staan dat je toelaat de inhoud apart te stylen.

Als je dit doet in je css van het component, dan plakt de regel onder de titel niet zo tegen de titel.
h2.adsmanager_ads_title { 
    padding: 0 0 10px;
}

en als je die niet vind in je template.cc
h2.adsmanager_ads_title {  
    padding-bottom: 10px;
}
Lode
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned