Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 1.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Weergave categorielijst veranderd in

01 jan 2012 13:55
Heeft onderwerp gestart
Weergave categorielijst veranderd in #1
Hallo,

Als ik in J1.5 een Menu-item type 'Weergave categorielijst' aanmaak, toont de betreffende pagina in de front-end het Menu-type om onbekende reden in 'Weergave categorieblog'. Het menu-type in de back-end blijft wel 'Weergave categorielijst'.

Ik wil perse gebruik maken van 'Weergave categorielijst' omdat de website een overzicht biedt in lijst-vorm (voorbeeld hoe het wel moet zijn). Ik heb verschillende keren een nieuw menu aangemaakt met iedere keer hetzelfde negatieve resultaat (voorbeeld hoe het niet moet zijn.

Kent iemand dit fenomeen en is het op te lossen of is er een work-around voor?

Bij voorbaat dank!

Rob
rjwblom
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
01 jan 2012 14:24
Weergave categorielijst veranderd in #2
Hoi Rob,

Waarschijnlijk gebruik je een template met template-overrides?
Heb je dit fenomeen ook met een standaard Joomla template?

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
01 jan 2012 19:19
Heeft onderwerp gestart
Weergave categorielijst veranderd in #3
Hoi Anne,

Ik gebruik template JATeline en je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben. Feit is dat ik eerder wel nieuwe menus aangemaakt hebt zonder problemen.

Ik durf niet over te schakelen naar een standaard template omdat ik bang ben dat ik bezoekers afschrik en de huidige template verpruts.

Weet jij of er een manier is om toch het gewenste menu weer aan de praat te krijgen?
rjwblom
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
01 jan 2012 19:40
Heeft onderwerp gestart
Weergave categorielijst veranderd in #4
Ik heb de site toch even offline gezet, een andere template geselecteerd en een nieuw menu aangemaakt maar het resultaat blijft hetzelfde.
rjwblom
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
01 jan 2012 19:59
Weergave categorielijst veranderd in #5
Dat is idd raar.

Maar ik ken helaas JA Teline verder niet.
Ik zie bij de standaard templates altijd een duidelijk verschil tussen categorie-blog en categorie-lijst

Dus waar het aan ligt....?

Sorry. Misschien een ander forumlid?

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
01 jan 2012 20:05
Heeft onderwerp gestart
Weergave categorielijst veranderd in #6
Geen probleem, toch bedankt voor je reacties.

Ik ga het probleem eens bij JoomlArt neerleggen.
rjwblom
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
01 jan 2012 20:48 01 jan 2012 20:49 door GeorgeV..
Weergave categorielijst veranderd in #7
Het kan toch niet aan de template liggen? Hier is het toch goed? www.testauto.nl/autotests-2011-nieuw

Als ik met de template beez of rhuk_milkyway kijk blijft het probleem ook bestaan.

Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
GeorgeV.
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
01 jan 2012 20:56 01 jan 2012 20:59 door rjwblom.
Heeft onderwerp gestart
Weergave categorielijst veranderd in #8
Dat dacht ik ook, zeker omdat ik met deze template al vaker menus heb aangemaakt (o.a. die autotests_2011-nieuw).

Ik heb de vraag inmiddels bij JoomlArt neergelegd, misschien dat ze toch iets weten.

Het kan toch niet aan de template liggen? Hier is het toch goed? www.testauto.nl/autotests-2011-nieuw

Als ik met de template beez of rhuk_milkyway kijk blijft het probleem ook bestaan.

rjwblom
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
01 jan 2012 21:09
Weergave categorielijst veranderd in #9
Als je nu eens dat submenu compleet verwijderd en een nieuwe aanmaakt? Desnoods het complete menu vervangen. Maak eerst even een backup.

Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
GeorgeV.
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
01 jan 2012 21:32
Heeft onderwerp gestart
Weergave categorielijst veranderd in #10
Geprobeerd maar ieder nieuw menu dat ik aanmaak als list-type wordt in de front-end een blog-type.

Als je nu eens dat submenu compleet verwijderd en een nieuwe aanmaakt? Desnoods het complete menu vervangen. Maak eerst even een backup.

rjwblom
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.099 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

Joomla! 4.2.1 is vrijgegeven. Deze versie pakt een beveiligingsprobleem aan, repareert verschillende bugs en bevat… https://t.co/JHmNyhWEGq

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned