Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 1.6 of 1.7 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Let op: Joomla 1.6 en 1.7 zijn niet meer veilig! We raden je aan om te upgraden naar 2.5!

sobi2 op 1.7?

13 dec 2011 19:35
Heeft onderwerp gestart
sobi2 op 1.7? #1
Joomlers,

Begin vorig jaar net een site gemaakt met een grote datebase die werkt met Sobi2, natuurlijk nog onder J1.5 . Nu wil ik over naar J1.7 maar sobi2 werkt niet onder J1.7 !!
Is er een mogelijkheid om Sobi2 toch onder J1.7 te krijgen of weet iemand een alternatief. heb pogingen om de zaak over te zetten op SobiPro gestaakt want de intall breekt af door tijdslimieten van de server, na ruim 30 minuten!!

Vr.Groetend
Kees
Kamhsbrg
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
13 dec 2011 19:53
sobi2 op 1.7? #2
Hallo,

Allereerst van harte welkom op het forum namens het hele Joomla!NL-team!

Misschien hier even kijken met oog op jou probleem.( memory limit )

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit Forum (niet per PM of E-mail)
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Jelle
Algemeen Moderator
Algemeen Moderator
Lees meer
14 dec 2011 11:32
Heeft onderwerp gestart
sobi2 op 1.7? #3
Hallo Jelle,

Las het verhaal op DJ en JC dus ook maar hierheen verhuist. Volg de ontwikkelingen met spanning.

Ja die Sobi2 werkt met zware database (600 regels van elk 32 velden plus 3x stukje tekst) onder de J1.5 werkt het prima.

Zodra ik een kale versie van sobipro (op de J1.7) wil installeren (dus zonder database) kost dan heeeeeel veel tijd en loopt hij op timelimit eruit. Dus geen installatie gedaan of wat dan ook. Ik wil kijken of ik de sobopro layout zo kan aanpassen dat ik hem kan gebruiken. Heel misschien de restaurant versie hiervan maar dat is de vraag nog. las dat ze sobi2 niet meer ontwikkelen voor de J1.7 helaas.
Zal dat ,met die geheugen instelling zeker gaan bekijken , bedankt voor de tip.
Kan alleen momenteel niet de ini file downloaden via ftp , waarom weet ik niet. ga dus dat eerst eens bekijken.
Kom er nog op terug dus.

Vr.gr.
Kees
Kamhsbrg
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.280 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned