Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

ideal betaling

12 dec 2011 19:47
Heeft onderwerp gestart
ideal betaling #1
allereerst geweldig dat jullie weer online zijn.

Heb in mijn webshop een ideal extensie geinstalleerd (gedownload op Dutchjoomla), hij werkt op zich maar bij betallingen onder de € 10,- krijg ik de volgende fout melding:
"Digitale handtekening is niet geldig"

bij betalingen boven de € 10,- werkt het wel, iemand een idee??

Roland
rolandz
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
12 dec 2011 22:12
ideal betaling #2
Hoi Roland,

Allereerst van harte welkom op het forum namens het hele Joomla!NL-team!

Welke extensie gebruik je? welke bank?
Testbetaling of echt?

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
13 dec 2011 22:20
Heeft onderwerp gestart
ideal betaling #3
Hoi Anne,

ik gebruik extensie: iDeal 1.0.1 LITE (gedownload op Dutchjoomla)

echte betaling.

alvast bedankt
rolandz
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
13 dec 2011 23:50
ideal betaling #4
Bedankt.

Zit net te bedenken dat het wellicht aan de instelling Virtuemart backend > Winkel > minimumbestedingsbedrag kan liggen? Staat daar soms als minimumbedrag €10,00 ingevuld?

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
14 dec 2011 16:32
Heeft onderwerp gestart
ideal betaling #5
nee daar staat 0.00 in gevuld.

het rare is het heeft wel gewerkt, toen stond de site offline en hebt het online niet getest. het werkt nu zowel online als offline niet meer.
rolandz
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
14 dec 2011 18:22
ideal betaling #6

het rare is het heeft wel gewerkt, toen stond de site offline en hebt het online niet getest. het werkt nu zowel online als offline niet meer.

Je geeft te weinig en tegenstrijdige info.
Hoe kan je betalingen testen als jou site offline staat? Dat waag ik te betwijfelen.

Check in VM backend naar in de iDeal betaalmethode en het tabblad Configuratie.
Lees de handleiding door. Neem contact op met jouw bank.
Controleer of je een geldig certificaat hebt van jouw bank.

Je hebt toch een overeenkomst gesloten met jouw bank inzake iDeal-betalingen te mogen ontvangen?
Daarna heb je inloggegevens gekregen voor een testserver?

Het zijn gevoelige gegevens die je beter niet op een forum zet!
Bij deze een link naar iDeal-Checkout .
Met de informatie op deze site zal het jou ook moeten lukken om iDeal-betalingen mogelijk te maken.

groetjes,
Anne
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
14 dec 2011 20:21
Heeft onderwerp gestart
ideal betaling #7
offline betaling testen dat gaat gewoon, (zet mijn site offline, via backend van Joomla. dan ga je gewoon naar je internetsite en vul je je admin gegevens in en je site werkt gewoon)

Contact met de bank heb ik geprobeerd, maar daar wordt ik niks wijzer van.

Heb een overeenkomst gesloten, en heb de test betalingen afgerond.

De module werkt ook gewoon, alleen niet met een bedrag kleiner dan €10,-. Dat vindt ik raar, in mijn ogen het werkt of het werkt niet?!

Nu stel je voor dat ik beter een andere module kan installeren. Dat zou erg jammer zijn, heb best veel moeite moeten doen om de andere module aan de gang te krijgen.
Jij gebruikt deze module ook?

Greoten Roland
rolandz
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
14 dec 2011 21:29
ideal betaling #8
Hoi Roland,

Volgens mij heb je in de instelling (config.php) van jouw iDeal-module zelf ook de mogelijkheid om een minimum order bedrag op te geven?
$conf_data['IDEAL_Currency'] = 'EUR';
$conf_data['IDEAL_ExpirationPeriod'] = 'PT10M';
$conf_data['IDEAL_Language'] = 'nl';
$conf_data['IDEAL_DESCRIPTION'] = 'IdealBetaling';
$conf_data['IDEAL_min_order'] = '0';
$conf_data['IDEAL_min_order_costs'] = '0';
$conf_data['IDEAL_LogFile'] = CLASSPATH.'payment/ideal/thinmpi.log';
$conf_data['IDEAL_TransactionPath'] = CLASSPATH.'payment/ideal/trans/';

P.S. Het is echt niet mijn bedoeling om je een andere module te laten gebruiken.
Ik wil je helpen omdat ik zelf eens bij het installeren van iDeal met Rabobank de juiste tip heb gevonden op de site.

Het moet 'm in de instellingen zitten! Ergens staat dat minimumbedrag ingevuld.
Vandaar ook mijn tip om contact op te nemen met de bank(iDeal portal)

groetjes,
Anne
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
19 dec 2011 18:49
Heeft onderwerp gestart
ideal betaling #9
Hoi Anne,

dank voor de uitleg.

Heb het betreffende bestand gecontroleerd, maar daar staat de minimum order gewoon op 0.

de site staat momenteel een week online (www.fantastischvoordieren.nl), en ik wacht eerst eens een tijdje af hoe het loopt voor ik mij eigen hier verder nog druk over ga maken (heb het momenteel erg druk met mijn werk). ik verwacht niet dat er veel order onder de €10,- gaan komen.

nog een keer bedankt voor je tijd.

groeten Roland
rolandz
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned