Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

fout toevoegen bestel mandje

05 apr 2013 20:20 05 apr 2013 21:47 door WoodyF4u.
Heeft onderwerp gestart
fout toevoegen bestel mandje #1
Als je via mijn site een bestelling wilt doen klik je op toevoegen
Dan behoort het product in de winkelwagen te komen, maar als je nu 1 keer klikt krijg je een vaag gedeeltelijk logo te zien en word er niets toegevoegd in het winkelmandje.
pas als je nog een keer klikt komt de bestelling wel aan
url website is: www.boebes.com
Hoe en waar kan ik dat wijzigen/repareren?

Edit Anne M: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum = VM 1.1.
boebes
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
05 apr 2013 20:51
fout toevoegen bestel mandje #2
Hoi boebes,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Je gebruikt nog Virtuemart 1.1, en vandaar dat ik je topic nogmaals verplaatst heb.

Ik ben bang dat je een jQuery conflict hebt met jquery.js 1x in Virtuemart en 1x vanuit je template.
Je mag maar een jQuery van hetzelfde soort gebruiken. Dus of in je Joomla template uitzetten of die in Virtuemart.

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
05 apr 2013 21:01
Heeft onderwerp gestart
fout toevoegen bestel mandje #3
Hallo Anne
Ten eerste bedankt voor deze razendsnelle reactie.
Ik denk dat ik het gemakkelijkst uit kan zetten in virtuemart, maar ik weet niet precies hoe dat moet.
Is het gemakkelijk om een nieuwere versie virtuemart te plaatsen??
nogmaals bedankt en uiteraard probeer ik dit op te lossen
boebes
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
05 apr 2013 21:22
fout toevoegen bestel mandje #4
Ehhh, een nieuwere versie Virtuemart?
Gebruik je niet Virtuemart 1.1.9?
Daar is geen nieuwere versie van.

Dan kan je alleen nog upgraden (d.i. migreren) naar Virtuemart 2.0.20b die geheel anders werkt. Niet een klus van 1, 2 3 en klaar is Kees!

Dan zou ik ook adviseren om een nieuwere versie van Joomla te gebruiken (2.5.9)

B)

Maar misschien dat je iets kunt doen een van beide extensie kunt zodat de jQuery en JS e.d. wel goed werken??
Moet namelijk alles in de juiste volgorde geladen worden.

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
05 apr 2013 21:43
Heeft onderwerp gestart
fout toevoegen bestel mandje #5
ok ik ga nog eens verder zoeken en meer te weten komen over jquery
Als ik beter begrijp hoe dat werkt kan ik dat misschien uitzetten.
Alvast bedankt en ik ga nog even lekker puzzelen.
Als het is gelukt en zeker als het niet lukt zal ik weer info geven en uiteraard deze topic uitzetten
maar voorlopig is deze nooby nog wel even bezig.
nogmaals bedankt voor alle hulp en ik kan zeker nog hulp gebruiken,maar ik ben van mening dat ik ok wel een beetje zelf moet puzzelen, misschien dat ik ooit ook andere mensen kan helpen.
Dus nu eerst uitzoeken wat en hoe jquery werkt en dan uitzetten
boebes
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.172 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned