Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

opgelost Notify me knop / waarschuw me knop

14 nov 2013 19:57
Heeft onderwerp gestart
opgelost Notify me knop / waarschuw me knop #1
Hallo,

Hoop dat ik het zo goed aanpak...mijn eerste keer :blush:

Is het op de een of andere manier mogelijk om (als beheerder van een webwinkel) een melding te krijgen als er iemand op de "waarschuw me/notify me" knop klikt in een bepaald product dat op dat moment niet op voorraad is?

We vullen niet automatisch alle voorraad van producten aan die uitverkocht zijn, maar kunnen het wel vaak zo bestellen voor een klant, maar we moeten dan wel weten dat er een klant naar op zoek is....

Hoop dat er een oplossing is...

bedankt !
Wendie
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
15 nov 2013 00:17
opgelost Notify me knop / waarschuw me knop #2
Hoi Wendie,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Je hebt dit topic geplaatst in de verouderde versie van Virtuemart geplaatst. Hopelijk is dat een vergissing? en draait je webshop wel op Virtuemart 2.x? Virtuemart 1.1x wordt niet langer ondersteund.

Ik heb nog een topic gevonden dat je misschien verder helpt...

Dringend advies om de webshop te migreren naar versie 2.x en daarna zo spoedig mogelijk de gehele website te migreren naar Joomla 2.5x (want J1.5x is niet langer veilig!)

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
15 nov 2013 08:49
Heeft onderwerp gestart
opgelost Notify me knop / waarschuw me knop #3
Hallo Anne,

Ziet voor mij uit als DE oplossing, ik beheer de site niet zelf, tot op een bepaalde hoogte en dan is het voor mij hocus pocus, ik heb het zojuist doorgegeven naar de beheerder, ik hoop dat ie er wat mee kan doen.

Super bedankt !
Wendie
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.189 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned