Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD
Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies
Social Media checkout als bol.com?
10 dec 2011 15:26
Heeft onderwerp gestart
Social Media checkout als bol.com? #1
Beste,
Weet iemand of het mogelijk is (zie bijlage) om zo'n checkout te verwezenlijken?
hartelijk dank,
Groet,
Hans
Weet iemand of het mogelijk is (zie bijlage) om zo'n checkout te verwezenlijken?
hartelijk dank,
Groet,
Hans
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken
10 dec 2011 15:45
Social Media checkout als bol.com? #2
Hi Hans,
Er bestaan heel veel social media sharing plugins. AddThis is wel de meest bekende, maar of dit exact de functionliteit toevoegd die je wenst is de vraag.
Zoek een in google op: 'virtuemart share social media'. Dan krijg je wel een aantal resultaten.
Wellicht dat je iets aan hebt.
Groet,
MM
Er bestaan heel veel social media sharing plugins. AddThis is wel de meest bekende, maar of dit exact de functionliteit toevoegd die je wenst is de vraag.
Zoek een in google op: 'virtuemart share social media'. Dan krijg je wel een aantal resultaten.
Wellicht dat je iets aan hebt.
Groet,
MM
10 dec 2011 16:03
Heeft onderwerp gestart
Social Media checkout als bol.com? #3
Mmm, net niet helemaal wat ik zoek, ik pas al wel social sharing to bij producten middels addthis, maar nadat een klant een product besteld heeft, wil ik graag dat diegene de mogelijkheid krijgt middels een popup scherm dat product meteen te sharen...
toch bedankt!
Groet,
Hans
toch bedankt!
Groet,
Hans
10 dec 2011 16:13
Social Media checkout als bol.com? #4
Hoi Hans,
Welkom op het nieuwe forum!
Zoals Lazy Garfield zegt: "ff googlen"
Welkom op het nieuwe forum!
daar vind je vast wel een oplossing. Helaas heb ik geen tip voor een gratis extensie...virtuemart share this review
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
10 dec 2011 18:24
Social Media checkout als bol.com? #5
Ik zeg niets in dit topic maar dat heb je goed begrepen Anne.

10 dec 2011 18:31
Social Media checkout als bol.com? #6

groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Tijd voor maken pagina: 0.217 seconden