Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

Veplichte keuze optie toevoegen

26 mei 2012 21:35
Heeft onderwerp gestart
Veplichte keuze optie toevoegen #1
Ik ben bezig met VM 1.1.9 en wil voor een schoenenwinkel schoenen plaatsen.
Onder specificatielijst heb ik een aantal regels gemaakt met de beschikbare maten.
Ik wil graag de mogelijkheid om klanten verplicht een maat te laten kiezen. Nu is het mogelijk dat een klant een schoen aanklikt en toevoegt aan zijn mandje zonder een maat aan te vinken. Is deze mogelijkheid beschikbaar in VM?
nidwe1967
Bekend met Joomla!NL
Bekend met Joomla!NL
Lees meer
26 mei 2012 22:11
Veplichte keuze optie toevoegen #2
Denk dat dit goed gaat als je de voorraad controle aan zet.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla websites die werken!
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Otto
Voelt zich thuis op Joomla!NL
Voelt zich thuis op Joomla!NL
Lees meer
26 mei 2012 22:51
Heeft onderwerp gestart
Veplichte keuze optie toevoegen #3
Ik heb het geprobeerd maar er verandert mijnsinziens niets.
Het blijft mogelijk het product te kiezen zonder specificaties in te voeren. Vlogens mij akn je ook niet per specifieke eigenschap voorraad beheren.
Bij schoenen bijvoorbeeld de maten.
nidwe1967
Bekend met Joomla!NL
Bekend met Joomla!NL
Lees meer
28 mei 2012 20:38
Veplichte keuze optie toevoegen #4
Als je voorraadcontrole wilt voor de maten zal je moeten werken met zogenaamde "child"-producten.

Hier wordt e.e.a. uitgelegd in het VM 1.1x tutorial

Dan zal je ook merken dat een klant zal moeten kiezen voor een maat om een product in de winkelmand te leggen.

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
28 mei 2012 21:07
Heeft onderwerp gestart
Veplichte keuze optie toevoegen #5
Ik ben aardig bezig en heb subproducten ontdekt.
Dit werkt redelijk omdat je hier een keuze moet maken.
Wat niet helemaal lukt is het hoofdproduct. Zonder voorraad op het hoofdproduct verschijnen de subproducten niet. Het hoofdproduct is nooit op voorraad omdat dit puur de beschrijving van een schoen is zonder maat
nidwe1967
Bekend met Joomla!NL
Bekend met Joomla!NL
Lees meer
28 mei 2012 22:16
Veplichte keuze optie toevoegen #6

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.271 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned