Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

categoriënpagina

12 juni 2012 16:42
Heeft onderwerp gestart
categoriënpagina #1
Ik wil aan de categorieën op de openingspagina van een VM1.1.9-installatie plaatjes toevoegen.
Dat kan natuurlijk door een plaatje aan de categorie (rechterpagina) toe te voegen.
Maar om die plaatjes mooi te rangschikken zou ik eigenlijk een tabel willen plaatsen en in de tabel-velden de plaatjes zetten. Maar ik kan niet vinden op welke pagina ik dat zou kunnen doen.
Of is er een handig alternatief ? Wie kan me helpen ?
jharendsen
Bezoeker
Bezoeker
12 juni 2012 20:12
categoriënpagina #2
Ik begrijp je vraag niet.
Standaard worden de categorieën in een tabel geplaatst ( voorbeeld )

Heb wel één bestand hiervoor aangepast /components/com_virtuemart/themes/default/templates/common/categoryChildproducts.tpl.php
in regel 6 het aantal categorieën op 3 gezet
$categories_per_row = 4;

En verder CSS aangepast (gebruik bijvoorbeeld Firebug)

groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
AnneM
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
16 juni 2012 12:24
Heeft onderwerp gestart
categoriënpagina #3
Ik bedoelde eigenlijk of die tabel te benaderen was zoals bv wanneer je een tabel plaatst in een artikel in Joomla.
Maar ik heb nu dezelfde php-aanpassing gedaan zoals je voorstelde, plaatjes van voldoende formaat aan de categorieën gekoppeld en het ziet er nu prima uit.

Bedankt Anne.

Dit draadje kan dicht.
jharendsen
Bezoeker
Bezoeker
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned