Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

Ik kan geen verwante producten toevoegen

31 dec 2011 11:47
Heeft onderwerp gestart
Ik kan geen verwante producten toevoegen #1
Beste,

Ik kan helaas geen verwante producten aan bestaande producten toevoegen...als ik bij een product wijzigen op het tabblad verwante producten klik, en daar een product invoer, krijg ik niets te zien dat ik als verwant kan selecteren, terwijl dit met VM 1.1.7 & 1.1.8 nog wel het geval was...

Ik maak nu gebruik van VM 1.1.9 en Joomla 1.5.25

Hoop dat iemand mij kan helpen!

Hartelijk dank alvast..

Groet,

Hans
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
31 dec 2011 12:03
Ik kan geen verwante producten toevoegen #2
Hoi Hans,

Maak je misschien gebruik van IE9? Probeer het dan eens met Firefox.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla websites die werken!
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Otto
Voelt zich thuis op Joomla!NL
Lees meer
04 jan 2012 11:37
Heeft onderwerp gestart
Ik kan geen verwante producten toevoegen #3
In alle browsers doen de verwante producten toevoegen het niet....het is toch gewoon een product selecteren, naar tab 'verwante producten' gaan, en dan de aanverwante producten invoeren en toevoegen toch?
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
14 jan 2012 16:20
Heeft onderwerp gestart
Ik kan geen verwante producten toevoegen #4
Het schijnt een Ajax instelling te zijn die de dropdownbox genereert, echter kan ik totaal niet vinden waar ik zijn moet, er reageerde ook iemand op virtuemart forum dat er een database tabel weg was, zou iemand mij kunnen helpen met waar ik die tabel vinden kan?

Nogmaals danK!
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
14 jan 2012 17:02
Ik kan geen verwante producten toevoegen #5
Heeft die persoon gezegd welke database tabel?

Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
GeorgeV.
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
14 jan 2012 17:07
Heeft onderwerp gestart
Ik kan geen verwante producten toevoegen #6
bedankt voor je reactie, nee dat dan weer niet, hij had het erover dat coredesign scriptregrator of iets dergelijks, zorgde voor storing in het laden van de ajax dropdown box...omdat die een tabel overschreven had in de database, echter heeft die persoon geen tabel genoemd, en de post dateert alweer van even geleden....2009:( En ik ben nu al bijna een 3 dagen aan het zoeken naar een oplossing, die er maar niet is, sql versie is prima, wat me nog rest is alles opnieuwe installeren....en dat betreft 2 websites met ongeveer 1500 producten, dus daar wil ik nog even mee wachten eigenlijk:P Zou te gek zijn als je me verder zou kunnen helpen..

Groet,

Hans
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
27 feb 2012 10:09
Ik kan geen verwante producten toevoegen #7
Ik heb hetzelfde probleem en ben al twee weken op zoek naar een oplossing.
In eerste instantie dacht ik dat het probleem alleen voorkomt bij de nieuwe producten die aan de shop zijn toegevoegd en als verwant worden aangemerkt, maar dat is niet het geval. Het maakt niet uit welk ID ik opgeef als verwant product.

In een vergelijkbare shop werkt alles naar behoren, verschillen in instellingen heb ik niet kunnen vinden.

Wie weet raad?
Bemio
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
27 feb 2012 12:26
Heeft onderwerp gestart
Ik kan geen verwante producten toevoegen #8
Beste,

Onwijs vervelend hè, maar wij zijn overgegaan van host en nu werkt het wel, heel vreemd maar ik denk dat het dan een serverinstelling moet zijn...ik weet er helaas geen concreet antwoord op te bedenken.

Groet,

Hans
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
27 feb 2012 13:24
Ik kan geen verwante producten toevoegen #9
Beste Hans,

Dat lijkt me niet waarschijnlijk omdat de site live met dit probleem draait maar ook op mijn ontwikkelserver. Beide sites werken volkomen normaal.

Overigens draait de 2de webshop op dezelfde server bij dezelfde host en daar werkt het wel.
Verschillen in instellingen heb ik niet kunnen vinden.
Bemio
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
20 juli 2012 12:06
Ik kan geen verwante producten toevoegen #10
FF een schopje.

Weet inmiddels al iemand hoe dit probleem kan worden opgelost?
Ik heb een nieuwe shop gemaakt op basis van dezelfde Joomla en VM versie. Daarin werkt het aanmaken van verwante producten naar behoren.
Gisteren heb ik de collatie in de database van alle VM velden aangepast, de collatie in de liveshop stonden op latin1_swedish_ci en die in de testshop op utf8_general_ci.
Daarnaast heb ik alle php code van de pagina's die betrekking hebben op verwante artikelen regel voor regel met elkaar vergeleken maar ik kan daar geen verschillen in ontdekken.

De wijzigingen die je aanbrengt worden niet opgeslagen in de database. Wijzigen die rechtstreeks in de map 'jos_vm_product_relations' door een ID toe te voegen worden ook niet weergegeven in de site.

Ik heb het vermoeden dat er met de vertalingen door Joomfish iets veranderd is want in de testsite maak ik geen gebruik van Joomfish. De live shop is in 5 talen beschikbaar.

Mijn klant wil graag in september dit probleem opgelost hebben dus de tijd begint te dringen.

Wie o wie heeft de gouden tip?
Bemio
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
21 juli 2012 21:49
Ik kan geen verwante producten toevoegen #11
Heb je een link naar de site? Heb zelf diverse shops op eigen servers draaien, maar herken het probleem totaal niet.
Hier vind je een voorbeeld.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla websites die werken!
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Otto
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.664 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned