Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

Is dit mogelijk met virtuemart?

06 apr 2012 12:14
Heeft onderwerp gestart
Is dit mogelijk met virtuemart? #1
Beste,

Ik ben benieuwd of dit enigszins realiseerbaar is met virtuemart 1.1.9? (zie bijlage) Ik zou het graag zo willen uitstallen in onze webshop! Maar ik kom er niet uit hoe ik dat zo zou kunnen doen, mocht er iemand zijn die hier ervaring mee heeft? Dan hoor ik dat graag!

Hartelijk dank alvast.

Groet,

Hans
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

07 apr 2012 21:17
Is dit mogelijk met virtuemart? #2
Hoi Hans,

Wordt denk ik maatwerk. Dus een behoorlijk aantal uren code kloppen.
Zou dit zelf niet meer in VM 1.1.9 stoppen.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla websites die werken!
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Otto
Voelt zich thuis op Joomla!NL
Voelt zich thuis op Joomla!NL
Lees meer
02 mei 2012 12:31
Is dit mogelijk met virtuemart? #3
Ik weet dat dit in HikaShop makkelijker zal zijn

iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-component-joomla-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
David-Andrew
Bekend met Joomla!NL
Bekend met Joomla!NL
Lees meer
07 mei 2012 17:14
Heeft onderwerp gestart
Is dit mogelijk met virtuemart? #4
Bedankt mensen voor de reacties, is een tijdje geleden dat ik actief ben geweest met Joomla en Virtuemart, maar we zijn aan het overstappen op magento, andere webshops laat ik wel op Virtuemart..

Alsnog bedankt!
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.080 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

Joomla! 4.2.1 is vrijgegeven. Deze versie pakt een beveiligingsprobleem aan, repareert verschillende bugs en bevat… https://t.co/JHmNyhWEGq

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned