Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Weblinks pagina ingelogd
Weblinks pagina ingelogd
15 nov 2014 16:50
Fijn dat je me helpt Astrid, ik was hier nooit uitgekomen.
Ik vind het wel vreemd, heb hiermee nooit eerder gedoe gehad. Zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben.
Alle rechten van het publiek van alle componenten moeten op "niet ingesteld" staan dus?
Als je een handleiding hiervoor weet dan zou ik dat graag willen hebben, dan kan ik alles rustig instellen.
Ik ga het morgen allemaal aanpassen, want ik moet nu naar een afspraak.
Ik vind het wel vreemd, heb hiermee nooit eerder gedoe gehad. Zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben.
Alle rechten van het publiek van alle componenten moeten op "niet ingesteld" staan dus?
Als je een handleiding hiervoor weet dan zou ik dat graag willen hebben, dan kan ik alles rustig instellen.
Ik ga het morgen allemaal aanpassen, want ik moet nu naar een afspraak.
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Weblinks pagina ingelogd
15 nov 2014 16:51
Daar is helaas geen handleiding voor. Dan moet je echt een kale Joomla 3 installeren en daar alles mee vergelijken. Maar bij een update worden echt niet zomaar alle rechten anders gezet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Weblinks pagina ingelogd
16 nov 2014 10:55
Het enige waar ik met heb zitten knoeien met de migratie is de JCE-editor. Omdat er geen toolbar stond van JCE bij de artikelen. Toen heb ik bij de gebruikersbeheer mijn profiel op JCE gezet. En ook bij JCE- profielen, die van mij toegevoegd. Die staat er ook nog steeds, die krijg ik niet weg. Nadat ik de Nederlandse vertaling van JCE er handmatig ingezet heb, werkte JCE weer. En toen heb ik alles weer teruggezet. Maar heb niet bij andere instellingen gezeten, alleen bij JCE en bij Gebruikersbeheer mijn eigen profiel.
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
Weblinks pagina ingelogd
16 nov 2014 11:02
Als je in een testomgeving je öude" 2.5.27-site eens terugzet (of kun je daar misschien nog bij?)
Kijk dan eens of het daar wel goed stond.
Want ik kan mij niet voorstellen dat er zonder enige aanpassing door een update naar Joomla! 3 zoiets als dit kan ontstaan.
Het lijkt mij dat het dan in 2.5 ook al mis was op jouw site.
Kijk dan eens of het daar wel goed stond.
Want ik kan mij niet voorstellen dat er zonder enige aanpassing door een update naar Joomla! 3 zoiets als dit kan ontstaan.
Het lijkt mij dat het dan in 2.5 ook al mis was op jouw site.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Weblinks pagina ingelogd
16 nov 2014 11:08 - 16 nov 2014 11:09
Zal ook nog even kijken bij de oude testomgeving in xampp WoodyF4
Heb nu een voorbeeld van de instellingen van Publiek bij Algemene instelingen. Alleen bij Supergebruiker staat "Toegestaan", maar het lukt niet om die op "Niet ingesteld" te zetten. Hoe kan ik dit bewerkstelligen?
Heb nu een voorbeeld van de instellingen van Publiek bij Algemene instelingen. Alleen bij Supergebruiker staat "Toegestaan", maar het lukt niet om die op "Niet ingesteld" te zetten. Hoe kan ik dit bewerkstelligen?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
Weblinks pagina ingelogd
16 nov 2014 11:46 - 16 nov 2014 11:47
Bij de oude 2.5.7 staan de instellingen wel goed, dus heb ik toch iets verkeerds gedaan, kan niet anders. Ik begrijp alleen niet waarom het niet mogelijk is om alles bij de 3.3. weer goed te zetten.
Ik ga de instellingen van de belangrijke items even langs en kijken of ik het kan repareren. Als dit niet lukt dan doe ik een nieuwe migratie en zet deze weer over.
Ik ga de instellingen van de belangrijke items even langs en kijken of ik het kan repareren. Als dit niet lukt dan doe ik een nieuwe migratie en zet deze weer over.
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
Weblinks pagina ingelogd
16 nov 2014 14:34
Het lukte niet om de rechten-instellingen te repareren, vandaar dat ik maar een nieuwe migratie heb gemaakt en deze bij de host geupload.
Bij de migratie kwam ik weer het probleem van JCE-editor tegen, weer geen toolbar. Dit is natuurlijk een ander probleem, maar heb bij configuratie van jce de java instellingen op nee gezet en toen kwam de toolbar gelukkig weer tevoorschijn.
Alles werkt prima op de nieuwe installatie en zet ik dit probleem op "opgelost".
Bij de migratie kwam ik weer het probleem van JCE-editor tegen, weer geen toolbar. Dit is natuurlijk een ander probleem, maar heb bij configuratie van jce de java instellingen op nee gezet en toen kwam de toolbar gelukkig weer tevoorschijn.
Alles werkt prima op de nieuwe installatie en zet ik dit probleem op "opgelost".
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden