Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost ARI Image slider
ARI Image slider
07 dec 2013 14:10
Goedemiddag,
Ik heb de module ARI Image Slider in mijn website gebruikt. Ben hier zeer tevreden over alleen als ik pagina's met links heb geeft hij hier ook de slide show weer. ik krijg het op geen enkele manier weg op deze pagina's. Volgens mij is het gewoon een instelling, maar ik kan het niet vinden!
Groet,
Levi
Ik heb de module ARI Image Slider in mijn website gebruikt. Ben hier zeer tevreden over alleen als ik pagina's met links heb geeft hij hier ook de slide show weer. ik krijg het op geen enkele manier weg op deze pagina's. Volgens mij is het gewoon een instelling, maar ik kan het niet vinden!
Groet,
Levi
- leviverhoeven
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
ARI Image slider
07 dec 2013 14:26
Kijk eens bij moduletoewijzing. Staat denk ik op "Alle pagina's"
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
ARI Image slider
07 dec 2013 16:25
Dat is juist het gekke, bij moduletoewijzing staat alleen home aangevinkt. Maar toch laat hij de slider zien op de pagina's die via een link geopend worden...
- leviverhoeven
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
ARI Image slider
07 dec 2013 16:43
Via een link of via een menu-item? Daar zit een groot verschil in namelijk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
ARI Image slider
07 dec 2013 18:04
Via een link, daar zit zeker het probleem? Daar zat ik ook aan te denken...
- leviverhoeven
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
ARI Image slider
07 dec 2013 18:06
Ligt een beetje aan de constructie van je site, maar als je interne links maakt naar artikelen die niet verbonden zijn aan een menu-item dan krijg je dit inderdaad.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
ARI Image slider
07 dec 2013 18:30
Het is ook niet mogelijk om de html code van de slider op die pagina's te verwijderen?
- leviverhoeven
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
ARI Image slider
07 dec 2013 18:40
Nee, want het is een module. Maar je kunt het wel oplossen met een zogenaamd verborgen menu, waar je de artikelen/categorieën aanhangt die niet direct onder een menu-item hangen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
ARI Image slider
09 dec 2013 19:11
Ik heb een verborgen menu gemaakt, als ik nu op de afbeelding klik in het artikel wordt er een nieuw artikel geopend zonder die ARI slideshow. Alleen nu blijft wel het verborgen menu in beeld bij het hoofdmenu, hoe krijg ik fit weg?
- leviverhoeven
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
ARI Image slider
09 dec 2013 19:41
Een verborgen menu dat in beeld komt? Dan doe je toch iets niet goed.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
ARI Image slider
09 dec 2013 20:30
Ik kom er niet uit. Heb je misschien voor mij een korte uitleg hoe dit nu moet doen. De afbeelding moet een link krijgen die een nieuw artikel opent zonder die ARI slider in beeld.
- leviverhoeven
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
ARI Image slider
09 dec 2013 20:52
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.819 seconden