Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Menu in backend werkt niet meer lokaal
Menu in backend werkt niet meer lokaal
24 aug 2017 11:43
Heb je lokaal iets aangepast in je configuratie? Ik download regelmatig backups via Akeeba en zet ze dan lokaal neer. Herken de problemen niet. En anders ligt het probleem toch bij je hoster ben ik bang.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- Berichten: 37750
Menu in backend werkt niet meer lokaal
24 aug 2017 11:46 - 24 aug 2017 11:47
Ik heb al met 3 pc's geprobeerd, waarvan 1 zonder virusscanner en mailware scanner, hetzelfde probleem.
Wel allemaal draadloos, ik zal straks eens bedraad proberen.
De hoster ging zelf ook eens proberen te downloaden.
Wel allemaal draadloos, ik zal straks eens bedraad proberen.
De hoster ging zelf ook eens proberen te downloaden.
Laatst bewerkt 24 aug 2017 11:47 door Dr.House.
Discussie gesloten.
- Dr.House
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Berichten: 312
Menu in backend werkt niet meer lokaal
24 aug 2017 15:03
Ik heb nog een instelling in Filezilla aangepast.
Wanneer ik de instelling op Binair zet dan haal ik het bestand wel goed binnen.
Ik had hem altijd op Automatisch staan.
Zou dat dan de FOUT zijn geweest?
Wanneer ik de instelling op Binair zet dan haal ik het bestand wel goed binnen.
Ik had hem altijd op Automatisch staan.
Zou dat dan de FOUT zijn geweest?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Discussie gesloten.
- Dr.House
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Berichten: 312
Menu in backend werkt niet meer lokaal
24 aug 2017 15:09
Lijkt me sterk. Ik heb hem ook op automatisch staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- Berichten: 37750
Menu in backend werkt niet meer lokaal
24 aug 2017 15:20
Ik ben hem nu aan het downloaden compleet.
En de Hoster een bericht gestuurd.
Ben benieuwd.
En de Hoster een bericht gestuurd.
Ben benieuwd.
Discussie gesloten.
- Dr.House
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Berichten: 312
Menu in backend werkt niet meer lokaal
24 aug 2017 15:24 - 24 aug 2017 15:34
Hier geven ze aan dat het toch op Binair moet staan.
helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/articles/20...-FileZilla-instellen
Overigens heb ik die Hoster wel niet.
antwoord van de Hoster:
Hallo Jos,
Hij staat bij mij ook ingesteld op Binair.
This is typically caused by uploading files through FTP as ASCII file transfer type. The "ASCII transfer type" will transfer the files as regular text files. The "Binary transfer type" will transfer the data in binary mode which handles the files as binary data instead of text data. Setting your FTP client to Binary will prevent your files from becoming corrupted through ftp transit. Please see the following on how to switch your FTP program to Binary.
It's also been brought to our attention that another possible cause of file corruption during FTP transfers, could be from your local firewall. Please also check for any updates to your firewall software, and possibly restart your router as well, if switching your FTP client settings to binary doesn't work.
helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/articles/20...-FileZilla-instellen
Overigens heb ik die Hoster wel niet.
antwoord van de Hoster:
Hallo Jos,
Hij staat bij mij ook ingesteld op Binair.
This is typically caused by uploading files through FTP as ASCII file transfer type. The "ASCII transfer type" will transfer the files as regular text files. The "Binary transfer type" will transfer the data in binary mode which handles the files as binary data instead of text data. Setting your FTP client to Binary will prevent your files from becoming corrupted through ftp transit. Please see the following on how to switch your FTP program to Binary.
It's also been brought to our attention that another possible cause of file corruption during FTP transfers, could be from your local firewall. Please also check for any updates to your firewall software, and possibly restart your router as well, if switching your FTP client settings to binary doesn't work.
Laatst bewerkt 24 aug 2017 15:34 door Dr.House.
Discussie gesloten.
- Dr.House
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Berichten: 312
Menu in backend werkt niet meer lokaal
24 aug 2017 16:03
En nu de backup geprobeerd en het werkt. 
Dus bij mij moet hij toch schijnbaar dan op Binair staan.
Maar in de toekomst neem ik de backups toch met Akeeba, die gaat dan dus ook goed in de toekomst.
Dat gaat veel sneller.

Dus bij mij moet hij toch schijnbaar dan op Binair staan.
Maar in de toekomst neem ik de backups toch met Akeeba, die gaat dan dus ook goed in de toekomst.
Dat gaat veel sneller.
Discussie gesloten.
- Dr.House
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
- Berichten: 312
Menu in backend werkt niet meer lokaal
24 aug 2017 20:36
Even terug naar het onderwerp van dit topic: "Menu in backend werkt niet meer lokaal "
Is dat ondertussen opgelost?
Is dat ondertussen opgelost?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Discussie gesloten.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
- Berichten: 11379
Tijd voor maken pagina: 0.780 seconden