Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

artikel op slot

artikel op slot

31 aug 2019 16:47
#16
Ik heb nog een artikel dat geen slotje heeft gecopieerd naar een nieuw artikel met een nieuwe naam en dat gaat goed. Staat dan gewoon in delijst.

artikel op slot

31 aug 2019 16:54
#17
Lijkt erop dat er iets in die 3 artikelen staat dat leidt tot dit probleem.
Zet je broncode in kladblok of notepad++ en kopieer steeds stukjes in een nieuw artikel. Tussendoor steeds opslaan en controleren.
Of vergelijk de inhoud van de drie artikelen waar het fout gaat of je ergens een overeenkomst ziet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37098

artikel op slot

31 aug 2019 16:57
#18
Dan lijkt het erop, dat je broncode wellicht een conflict veroorzaakt bij het opslaan/wijzigen van je artikel.
  • Tonnij01
  • Tonnij01's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 190

artikel op slot

31 aug 2019 17:05
#19
De artikelen in stukjes copieren is ondoenlijk het zijn artikelen van 20-30 blz A4. Zie www.kroniekslangen.nl
De 3 artikelen hebben tegelijkertijd dit probleem gekregen, de 11 andere hebben het niet. In de broncode naar het probleem zoeken zal ik gaan doen, maar geen idee waar ik op moet letten.

artikel op slot

31 aug 2019 17:13
#20
Als er bij 3 artikelen problemen zijn en bij de andere niet, ga dan voor jezelf even na of je hier iets (recent) hebt toegevoegd middels een extensie, of handmatig een code is toegevoegd, maakt het zoeken tevens wat gemakkelijker.
  • Tonnij01
  • Tonnij01's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 190

artikel op slot

31 aug 2019 18:18
#21
Daar heb ik me al suf over geprakkizeerd, maar ik kan niets bedenken. Ik voeg nooit handmatig een code toe. Het enige wat ik toegevoegd heb is tekst vanuit Word en foto's.
Ik heb van een probleemartikel ongeveer 1/4 naar een nieuw artikel gecopieerd en dat gaat goed. Daarna 3/4 gedaan en dan gaat het fout. Dus het moet inderdaad ergens in de broncode zitten. Probleem is nu hoe vind ik dat. Hebben jullie een idee wat er dan in die broncode fout kan zijn? Iets herkenbaars waar ik naar zou kunnen zoeken.

artikel op slot

31 aug 2019 18:22
#22
Kan ik ook gewoon de editor-tekst kopieren ipv de broncode? In de broncode zoek je je onnozel om te vinden waar je gebleven bent met stukjes kopieren.

artikel op slot

31 aug 2019 19:18
#23
Zet de complete broncode van een artikel in kladblok of notepad++. Sla dat bestand op. Sla het voor de zekerheid nog een keer op onder en andere naam. Knip steeds stukken uit dat tweede bestand en plak ze in je editor. Dan zie je waar je gebleven bent.

Volgens mij zit er geen limiet op de lengte van een artikel, maar je zou voor de zekerheid ook kunnen kijken of het wel goed gaat als je het artikel opsplitst in twee delen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37098

artikel op slot

31 aug 2019 19:42
#24
Bedankt. Dat eerste had ik inmiiddelsook bedacht. Ik reageer meestal meteen en ga dan pas nadenken. Andersom is beter.
Ik zal het artikel in twee helften splitsen om te proberen of het te lang is.

artikel op slot

31 aug 2019 19:48
#25
Tekst uit Word kopiëren is een heel slecht idee, hierdoor wordt er extra onnodige code in je broncode geplaatst die wel eens het probleem kan zijn wat u nu heeft. Het kan wel, maar dan zoals Astrid al aangaf dit eerst in kladblok plaatsen en dan pas kopieëren in het artikel.
  • Tonnij01
  • Tonnij01's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 190

artikel op slot

01 sep 2019 16:27
#26
Natuurlijk doe ik word-teksten via de kladblok.
Ik heb het idee dat de artikelen te lang zijn. Als ik de bovenste helft naar een nieuw artikel copieer gaat dat goed. Idem met de onderste helft. Alleen als ik beide helften in hetzelfde artikel zet gaat het fout. De maximale grootte van een artikel zal ook wel ergens in te stellen zijn, maar waar?

artikel op slot

01 sep 2019 18:13
#27
Kijk eens hoe de max_execution_time staat. Als die te laag staat zou dat ook de oorzaak kunnen zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37098
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.849 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie