Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

Virtuemart maakt categorie dubbel aan

21 jan 2012 23:05
Heeft onderwerp gestart
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #1
Beste forumbezoeker,

Wanneer ik op dit moment een nieuwe categorie aanmaak in Virtuemart dan wordt op een
of andere vage reden de categorie dubbel aangemaakt. Heeft een van jullie een idee waar dit aan ligt?
Atomicghost
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21 jan 2012 23:06
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #2
Leeg je cache eens...En als dat niet helpt:
Heb je eenlink naar je site??

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla websites die werken!
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Otto
Voelt zich thuis op Joomla!NL
Lees meer
21 jan 2012 23:10
Heeft onderwerp gestart
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #3
hoe kan je je cache legen Otto weet je dat?

www.beterbyte.nl

maar ik heb alle categeorien voorlopig even uitgeschakeld tot ik dit opgelost heb.
Atomicghost
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21 jan 2012 23:31
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #4
Vermoed dat je een ander probleem hebt....

Tip: installer SH404SEF eens op je site. Dan heb je tenminste fatsoenlijke url's.

Je hebt heel veel uitgezet, daardoor kan ik aan de voorkant niet meer kijken. Kijk naar mijn eerdere voorbeeld, die werkt zoals het moet. Met Firefox en Firebug kun je daar heel veel van leren.

KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Otto
Lees meer
22 jan 2012 00:41
Heeft onderwerp gestart
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #5
he Otto,

ik heb de component Sh404SEF al geinstalleerd en mijn links waren al correct

ik weet nog steeds niet waarom als ik een categorie aanmaak in VM er dan eentje extra aangemaakt wordt. Cache is al geleegd en tijdelijk ff de component SH404SEF uitgezet maar niks werkt....
Atomicghost
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22 jan 2012 11:28 22 jan 2012 14:13 door webbiertje.
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #6
Atomicghost, dubbel posten is op dit forum is niet toegestaan. Daarom heb ik je laatste post verwijderd. Wij werken hier met vrijwilligers en is dus een beetje geduld op zijn plaats.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

webbiertje
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
22 jan 2012 14:08
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #7
Speel eens met de instellingen van SH404SEF. Daarmee is het waarschijnlijk op te lossen.

Otto
Lees meer
22 jan 2012 18:56
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #8
Hallo Bart,

Dit Forum is een openbaar medium, de problemen die je post en waar je hulp bij nodig hebt worden gedeeld. Worden ze opgelost, dan heeft een ander er misschien ook nog wat aan. Vrijwilligers steken hun tijd en moeite er in om anderen gratis verder te helpen. Als je geduld hebt, dan wordt je in veel gevallen geholpen en je probleem opgelost.

Forum bezoekers opgepast......deze meneer vindt zichzelf uitzonderlijk bijzonder en speciaal. Heeft geen geduld en kan zeer slecht lezen. Gaat het niet snel genoeg, dan gaat hij bellen en ondanks dat hem naar het forum verwezen wordt in een eerder gesprek vandaag, probeert hij het nogmaals.

Speciaal voor jou heb ik mijn handtekening aangepast.

Heb je geen geduld, dan kun je er nog altijd een expert bijhalen. Bij mij hoef je echter niet aan te kloppen.

Otto
Lees meer
22 jan 2012 18:59
Heeft onderwerp gestart
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #9
zal ik een liga en een bekertje warme melk met honing voor je halen? niet huilen he.
Atomicghost
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
22 jan 2012 19:03 22 jan 2012 19:05 door webbiertje.
Virtuemart maakt categorie dubbel aan #10

zal ik een liga en een bekertje warme melk met honing voor je halen? niet huilen he.

Na deze opmerking kun je van mij ook geen enkele hulp meer verwachten. Met welk probleem dan ook. Ik sluit deze topic.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

webbiertje
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned