Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD
Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies
Bestellijsten voor individuele klanten
23 jan 2012 16:41
Heeft onderwerp gestart
Bestellijsten voor individuele klanten #1
Ik heb een webshop gemaakt waarbij ik gebruik maak van VM. Nu heb ik de vraag gekregen of ik voor diverse klanten een aangepaste standaard bestellijst kan genereren uit VM. Zij vinden het namelijk niet prettig dat ze, ondanks de duidelijke categorieën, de hele webshop moeten doorzoeken.
Heeft iemand hier een goede oplossing voor
Heeft iemand hier een goede oplossing voor
23 jan 2012 18:01
Bestellijsten voor individuele klanten #2
Volgens mij zoek je dit.
Hij is wel commercieel.
Artenweb.nl
creatieve unieke Joomla websites die werken!
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
23 jan 2012 19:59
Bestellijsten voor individuele klanten #4
Wat je exact beschrijft, daar ken ik geen pasklare oplossing voor. Ik heb ooit op een site een whishlist geïmplementeerd.
Deze vind je hier.
Voer maar 1 artikel als bestelling in, dan verschijnt er aan de linker kant een extra optie.
Artenweb.nl
27 jan 2012 12:17
Heeft onderwerp gestart
Bestellijsten voor individuele klanten #5
Heb de "wishlist" niet kunnen vinden. De module "Products & Save-For-Later Module " heb ik aangeschaft maar brengt niet wat ik er van verwacht. Mede doordat het werkt met cookies is het niet echt gebruikersvriendelijk.
Nog andere opties?
Nog andere opties?
27 jan 2012 12:32
Bestellijsten voor individuele klanten #6
Om hem te vinden moet je wel een artikel in je mandje doen. Anders wordt hij niet getoond.
Artenweb.nl
29 jan 2012 00:10
Bestellijsten voor individuele klanten #7
Het zou zo kunnen zijn dat je hetzelfde zoekt als ik...
Heb een klant die een specifieke artikelen wel wil zien en andere artikelen niet, klopt dat ? Want in dat geval is er een extension SGE (Shopper Group Extension) die werkt nog niet helemaal zonder foutjes (Helaas!!)
Maar je kunt er o.a. artikelen per klantgroep mee selecteren (zichtbaar of niet) en er zijn nog een paar andere features bij (die ik verder niet gebruik en dus ook niet bekeken heb)
Link : www.xclude.se/content/index.php/products/download/category/11-shopper-group-extension
Hoop dat het helpt !
gr
Klaas
Heb een klant die een specifieke artikelen wel wil zien en andere artikelen niet, klopt dat ? Want in dat geval is er een extension SGE (Shopper Group Extension) die werkt nog niet helemaal zonder foutjes (Helaas!!)
Maar je kunt er o.a. artikelen per klantgroep mee selecteren (zichtbaar of niet) en er zijn nog een paar andere features bij (die ik verder niet gebruik en dus ook niet bekeken heb)
Link : www.xclude.se/content/index.php/products/download/category/11-shopper-group-extension
Hoop dat het helpt !
gr
Klaas
Groeten, 
Klaas

Klaas
Tijd voor maken pagina: 0.220 seconden