Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

Bestellijsten voor individuele klanten

23 jan 2012 16:41
Heeft onderwerp gestart
Bestellijsten voor individuele klanten #1
Ik heb een webshop gemaakt waarbij ik gebruik maak van VM. Nu heb ik de vraag gekregen of ik voor diverse klanten een aangepaste standaard bestellijst kan genereren uit VM. Zij vinden het namelijk niet prettig dat ze, ondanks de duidelijke categorieën, de hele webshop moeten doorzoeken.

Heeft iemand hier een goede oplossing voor
furtice
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
23 jan 2012 18:01
Bestellijsten voor individuele klanten #2
Volgens mij zoek je dit. Hij is wel commercieel.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla websites die werken!
KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Otto
Voelt zich thuis op Joomla!NL
Lees meer
23 jan 2012 19:24
Heeft onderwerp gestart
Bestellijsten voor individuele klanten #3
Is inderdaad een leuke insteek. Klant verwacht/wil echter iets waar hij gelijk zijn aantallen in kan voeren en kan versturen.
furtice
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
23 jan 2012 19:59
Bestellijsten voor individuele klanten #4
Wat je exact beschrijft, daar ken ik geen pasklare oplossing voor. Ik heb ooit op een site een whishlist geïmplementeerd. Deze vind je hier. Voer maar 1 artikel als bestelling in, dan verschijnt er aan de linker kant een extra optie.

KvK: 61932647 - Responsive templates, zoekmachine optimalisatie, maatwerk extensies.
Otto
Lees meer
27 jan 2012 12:17
Heeft onderwerp gestart
Bestellijsten voor individuele klanten #5
Heb de "wishlist" niet kunnen vinden. De module "Products & Save-For-Later Module " heb ik aangeschaft maar brengt niet wat ik er van verwacht. Mede doordat het werkt met cookies is het niet echt gebruikersvriendelijk.

Nog andere opties?
furtice
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
27 jan 2012 12:32
Bestellijsten voor individuele klanten #6
Om hem te vinden moet je wel een artikel in je mandje doen. Anders wordt hij niet getoond.

Otto
Lees meer
29 jan 2012 00:10
Bestellijsten voor individuele klanten #7
Het zou zo kunnen zijn dat je hetzelfde zoekt als ik...

Heb een klant die een specifieke artikelen wel wil zien en andere artikelen niet, klopt dat ? Want in dat geval is er een extension SGE (Shopper Group Extension) die werkt nog niet helemaal zonder foutjes (Helaas!!)

Maar je kunt er o.a. artikelen per klantgroep mee selecteren (zichtbaar of niet) en er zijn nog een paar andere features bij (die ik verder niet gebruik en dus ook niet bekeken heb)

Link : www.xclude.se/content/index.php/products/download/category/11-shopper-group-extension

Hoop dat het helpt !

gr
Klaas

Groeten, ;-)

Klaas
kvanranden
Nieuw op Joomla!NL
Nieuw op Joomla!NL
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.220 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 25 oktober is Joomla! 4.2.4 vrijgegeven. Deze versie lost een tweetal beveiligingsproblemen op. https://t.co/saN5HQQyfD

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2023 - Joomla!NL | Gehost door Wned