Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Dit forumonderdeel is gesloten. Als je nog vragen hebt over deze verouderde extensie, dan kan je die stellen in het forumonderdeel Webshopextensies

Nog een ask seller pagina voor een offerte aanvraag?

11 mei 2012 12:42
Heeft onderwerp gestart
Nog een ask seller pagina voor een offerte aanvraag? #1
Beste,

Ik ben al een tijdje bezig met het aanmaken van nog een 'stel een vraag over dit product' formulier. Ik had in gedachten om dit formulier te kopieren en te laten werken op dezelfde manier maar dan voor offerte aanvragen. Waarom dit formulier? Ik vond het van serieus belang dat de productinformatie mee komt met een offerteaanvraag.

Wat heb ik vervolgens gedaan?
1. Kopieren van shop.ask.tpl.php en vernoemd naar shop.askofferteaanvraag.tpl.php --> hier heb ik extra velden in aangemaakt deze vervolgens toegevoegd aan ps_communication.php en aan enquiry_email.tpl.php
2. daarnaast heb ik shop.ask.php gekopieerd en vernoemd naar shop.askofferteaanvraag.php -- >

Hierin gaat het al fout naar mijn idee met het aanmaken van de offerteaanvraag link...

Verder wordt de mail wel verstuurd maar gewoon via enquiry_email.tpl.php

Er zijn een aantal stappen die ik vergeet, zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Ik zou graag zien dat de offerteaanvragen geheel zelfstandig en via een eigen weg binnen komen, maar hiermee lukt dat nog niet.

Alle hulp is welkom.

Bedankt!

Groet,

Hans
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
11 mei 2012 13:58
Heeft onderwerp gestart
Nog een ask seller pagina voor een offerte aanvraag? #2
Ik ben er bijna, het enige is nog dat de mail apart verstuurd dient te worden, ik weet niet of er liefhebbers zijn voor de nodige aanpassingen om dit werkend te krijgen? Dan zet ik dit binnen nu en niet al te lange tijd in dit topic. Het betreft VM 1.1.9 en Joomla 1.5.26
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
11 mei 2012 14:03
Nog een ask seller pagina voor een offerte aanvraag? #3
Hallo,

Alle goede info is altijd welkom. :)

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit Forum (niet per PM of E-mail)
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Jelle
Algemeen Moderator
Algemeen Moderator
Lees meer
11 mei 2012 15:05
Heeft onderwerp gestart
Nog een ask seller pagina voor een offerte aanvraag? #4
Dat gaan we dan maar doen hè;)

Echter nog even voor de experts, ps_communication.php regelt de enquiry mail, als ik dit bestand kopieer in ps_communicationofferteaanvraag.php hoe kan ik dan vanuit de shop.ask.tpl.php regelen dat dit formulier via ps_communicationofferteaanvraag.php loopt in plaats van via ps_communication.php?

Bedankt!

Groet,

Hans
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
11 mei 2012 16:06
Heeft onderwerp gestart
Nog een ask seller pagina voor een offerte aanvraag? #5
Is het trouwens mogelijk om je vorige post te editten? Het is niet bepaald handig om steeds weer hieronder te reageren namelijk. Ik heb nu beide mails gecombineerd in ps_communication.php maar nu krijg ik en een offerteaanvraag + een kortingsaanvraag tegelijk binnen hoe kan ik dit oplossen met een apart bestand?
Ghanzy
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
11 mei 2012 20:43
Nog een ask seller pagina voor een offerte aanvraag? #6

Is het trouwens mogelijk om je vorige post te editten? Het is niet bepaald handig om steeds weer hieronder te reageren namelijk. Ik heb nu beide mails gecombineerd in ps_communication.php maar nu krijg ik en een offerteaanvraag + een kortingsaanvraag tegelijk binnen hoe kan ik dit oplossen met een apart bestand?

Hoi Hans,

Dat is mogelijk binnen een bepaalde tijdslimiet, dit omdat het steeds aanpassen van een vraag in een bericht dan vaak verwarrend is voor de beantwoorders.

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit Forum (niet per PM of E-mail)
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Jelle
Algemeen Moderator
Algemeen Moderator
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.086 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

Joomla! 4.2.1 is vrijgegeven. Deze versie pakt een beveiligingsprobleem aan, repareert verschillende bugs en bevat… https://t.co/JHmNyhWEGq

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned