opgelost overstappen hosting provider
overstappen hosting provider
22 okt 2013 15:08
In een eerder bericht in dit topic schreef Wouter trouwens dat ik met het overstappen naar
Wned
ook Joomla!NL een beetje zou helpen. Ben wel benieuwd op wat voor manier ik dan help.
- frasme
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
22 okt 2013 15:13Het kost jou niets extra's, maar wij hebben een zogenaamde affiliate bij Wned. Dus als je erheen gaat via de banner of een link op deze site dan zie je in de url dat er affiliate in staat en krijgen wij een kleine bonus over de gerealiseerde verkoop. En zo kunnen wij er weer voor zorgen dat we dit forum draaiend kunnen houden, en hoef jij niet te doneren
Daarnaast weten wij in ieder geval dat we je het advies geven voor een Joomla-vriendelijke hoster met een goede prijs-kwaliteitverhouding.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 okt 2013 15:29
Bedankt voor je reactie!
Terug on topic: heb het "Filezillaproces" gestopt en de wachtrij leeggemaakt vanwege heel veel mislukte overdrachten. Ben nu opnieuw aan het proberen een backup te realiseren.
Terug on topic: heb het "Filezillaproces" gestopt en de wachtrij leeggemaakt vanwege heel veel mislukte overdrachten. Ben nu opnieuw aan het proberen een backup te realiseren.
- frasme
- Bekend met Joomla!NL
22 okt 2013 15:38
Je kunt ook met je rechtermuisknop in het tabblad mislukte overdrachten klikken en kiezen voor "Resetten en allemaal opnieuw in de wachtrij zetten"
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
22 okt 2013 15:39 - 22 okt 2013 15:40
YESSSS, en dat is dus gelukt! Mijn FTP-probleem opgelost door de wachtrij te verwijderen en opnieuw proberen. Heb mijn website nu ook op mijn computer staan en ook de database geëxporteerd.
Waar zou ik zijn zonder dit forum en jullie fijne ondersteuning...... Echt super bedankt hoor!
Waar zou ik zijn zonder dit forum en jullie fijne ondersteuning...... Echt super bedankt hoor!
- frasme
- Bekend met Joomla!NL
22 okt 2013 15:45
Graag gedaan. Weet niet of je ook een lokale server gebruikt zoals xampp of wamp, maar dat zou nu even super handig zijn om te controleren of ook echt alles overgekomen is en je website netjes draait.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden