Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Google Structured data - waar komt het weg?
Google Structured data - waar komt het weg?
01 jan 2025 21:01
Ik werk met Joomla 4.4.8 en Virtuemart 4.4.0
In deze omgeving ontstaat er in de VM productpagina Google Structured Data voor het kruimelpad en het product. Voor het product helaas niet goed en volledig. Ik heb echter geen idee van waaruit deze scriptcode ontstaat. Het is zeker niet de template - dat heb ik kunnen testen. Ik gebruik de GSD tool van tassos.gr - maar in afstemming met de de ontwikkelaar wordt duidelijk dat het niet uit die plugin komt. Ook als ik deze plugin uitschakel ontstaat nog steeds de GSD. Weet iemand waardoor de GSD gegenereerd wordt? `Kan ik ergens testen welk onderdeel binnen mijn site verantwoordelijk is voor het genereren van de GSD?
In deze omgeving ontstaat er in de VM productpagina Google Structured Data voor het kruimelpad en het product. Voor het product helaas niet goed en volledig. Ik heb echter geen idee van waaruit deze scriptcode ontstaat. Het is zeker niet de template - dat heb ik kunnen testen. Ik gebruik de GSD tool van tassos.gr - maar in afstemming met de de ontwikkelaar wordt duidelijk dat het niet uit die plugin komt. Ook als ik deze plugin uitschakel ontstaat nog steeds de GSD. Weet iemand waardoor de GSD gegenereerd wordt? `Kan ik ergens testen welk onderdeel binnen mijn site verantwoordelijk is voor het genereren van de GSD?
- AlfredJK
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
02 jan 2025 08:20
Ik vermoed dat je zelf die extensie hebt geïnstalleerd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 jan 2025 09:58
Die van Tassos.gr heb ikzelf geïnstalleerd, maar weer (even) uitgeschakeld. Voor de rest vind ik zo geen andere plugins. Moet maar verder kijken of ik via de browser inspectie tool wat kan achterhalen
- AlfredJK
02 jan 2025 10:12
Heb je beide plugins gedeactiveerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
02 jan 2025 10:15
alle plugins van het type GSD staan uit.
- AlfredJK
02 jan 2025 10:19
Er is ook nog een system plugin!
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
02 jan 2025 10:21 - 02 jan 2025 10:21
als je System - Google Structured Data deze bedoeld dan staat die ook inactief
- AlfredJK
02 jan 2025 10:46
Gevonden - ik heb ook een component en plugin van JLEXreview. Deze maakt ook de GSD voor het product in mijn webwinkel. Het kruimelpad genereert ook een GSD script regel in de pagina. Voorlopig hier maar even verder de focus op leggen. Ik sluit deze vraag. Dank weer voor het meedenken!
- AlfredJK
Tijd voor maken pagina: 0.698 seconden