Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Virtuemart geeft een error bij het aanpassen van de valuta/winkel

Virtuemart geeft een error bij het aanpassen van de valuta/winkel

16 jul 2024 07:03 - 16 jul 2024 08:18
#1
Beste, ik ben nieuw met virtuemart en loop tegen volgende probleem aan. 

Na de installatie kreeg ik de (standaard) error. Echter kan ik niet bij de link komen, en (dus) uberhaupt niet bij de edit shop pagina. 

No Shop Currency defined! Go to  www.fruitstock.net/administrator/index.p...w=user&task=editshop


Ik krijg dan de volgende error: 

count(): Argument #1 ($value) must be of type Countable|array, null given


Ik heb na lang zoeken deze vergelijkbare thread gevonden: 
forum.virtuemart.net/index.php?topic=152013.0  
Echter kan ik ook niet in administrator/components/com_virtuemart/views/user/view.html.php komen, omdat ik dan de volgende error krijg: 

Restricted access.

Ook nadat ik de rechten heb gewijzigd van zowel de admin als (super)user van overgenomen (verboden) naar toegestaan. 

Een andere oplossing, teruggaan naar php 7. ..., is ook geen optie omdat dit niet meer wordt toegestaan door joomla 5. 

Iemand vergelijkbare problemen met virtuemart 4.2.12? Zelfs teruggaan naar virtuemart 4.2.6 wordt me onmogelijk gemaakt door de volgende error bij het deinstalleren van alle virtuemart components: Call to undefined method Joomla\Database\Mysqli\MysqliDriver::query()

Alvast hartelijk dank!
Edit Astrid: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
  • fruitstock
  • fruitstock's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5