Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
achtergrond template
achtergrond template
30 dec 2012 16:20
Staat een puntje teveel voor. Als je dat weghaalt is het goed. Behalve dan dat je site supertraag laadt omdat je afbeelding 1.4MB is, dus die moet je dan nog wel optimaliseren voor het web.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
achtergrond template
30 dec 2012 16:21 - 30 dec 2012 16:22
Er staat een punt te veel in je URL
EDIT: Astrid was vlugger
Code:
background:#c0c0c0 url(... /images/personal/bg2.png) repeat-x;
EDIT: Astrid was vlugger
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
achtergrond template
30 dec 2012 18:44
hallo,
Nu geraak ik niet meer op de website en in administrator ,hoe moet ik de afbeelding optimaliseren
mvg
karel
Nu geraak ik niet meer op de website en in administrator ,hoe moet ik de afbeelding optimaliseren
mvg
karel
- karel_1
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
achtergrond template
30 dec 2012 18:59
Om afbeeldingsbestanden kleiner te maken voor gebruik op websites, kun je VSO image resizer gebruiken.
Te downloaden via: www.winportal.nl/vso-image-resizer
Te downloaden via: www.winportal.nl/vso-image-resizer
- Peter
- Algemeen Moderator
achtergrond template
30 dec 2012 19:01
Ik denk dat je iets meer hebt gedaan, staan er nog wel files in de root?
Dit heeft niets te maken met die png file.
Dit heeft niets te maken met die png file.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
achtergrond template
30 dec 2012 19:29
Hallo
Ik heb nergens iets verwijder, buiten in de body de background file ddaarna kon ik nog in de backend en gewoon naar de website
mvg
Ik heb nergens iets verwijder, buiten in de body de background file ddaarna kon ik nog in de backend en gewoon naar de website
mvg
- karel_1
- Joomla!NL ontdekker
achtergrond template
30 dec 2012 19:39
Vreemd,
Ook de administrator is niet te bereiken en dit kan niets te maken hebben met jou verandering ( als je dat goed hebt gedaan tenminste )
Het enigste wat ik mij nu kan bedenken is dat je server vol zit. ( te weinig ruimte )
Dit omdat het gebeurde na het uploaden van je te grote image.
Anders zou ik het niet weten.
Ook de administrator is niet te bereiken en dit kan niets te maken hebben met jou verandering ( als je dat goed hebt gedaan tenminste )
Het enigste wat ik mij nu kan bedenken is dat je server vol zit. ( te weinig ruimte )
Dit omdat het gebeurde na het uploaden van je te grote image.
Anders zou ik het niet weten.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
achtergrond template
30 dec 2012 20:08
Hallo Jell.d
Is opgelost wat er voorgevallen is weet ik niet ,hoe opgelost... ik had de website vroeger geupload in een map ,heb daarvan de administrator fille via Fz overgezet ... ben naar beheer one.com gegaan heb daar de joomla instalmap terug geactiveerd ( doe deze nooit weg maar zet er _weg achter...terug naar browser website adres plus adminstrator komt ge laatste stap van joomla verwijderen van instal..map.. en was opgelost
iedereen hartelijk bedankt ben weer een stuk wijzer
karel
topic mag sluiten
Is opgelost wat er voorgevallen is weet ik niet ,hoe opgelost... ik had de website vroeger geupload in een map ,heb daarvan de administrator fille via Fz overgezet ... ben naar beheer one.com gegaan heb daar de joomla instalmap terug geactiveerd ( doe deze nooit weg maar zet er _weg achter...terug naar browser website adres plus adminstrator komt ge laatste stap van joomla verwijderen van instal..map.. en was opgelost
iedereen hartelijk bedankt ben weer een stuk wijzer
karel
topic mag sluiten
- karel_1
- Joomla!NL ontdekker
achtergrond template
30 dec 2012 20:15
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.821 seconden