- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Afbeelding met extra functies
01 apr 2012 00:22Ik weet niet precies in welke categorie het thuis hoort, dus als het fout is verplaats het dan maar.
Ik ben bezig met het opzetten voor een website voor iemand en hij gaat een rondreis maken.
Daarvoor heeft hij een afbeelding gemaakt met de route.
Nu wil ik op de stops iets van een puntje kunnen neerzetten en vervolgens als je daar met je muis overheen gaat dat je dan extra informatie krijgt in een tekstvak, tekstballon, etc..
Hoe kan ik dit het beste doen?
Lukas Goes
www.luuksweb.nl
- luuksweb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
01 apr 2012 08:54In Html kon je gebruik maken van "usemap" met coördinaten, ik heb wel eens iets op, vermoedelijke het oude forum, gelezen dat dit ook kan in Joomla.
Jan
- jan
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
01 apr 2012 20:41jan schreef : Je zou ook gebruik kunnen maken van Google Maps, wordt de route mooi aangegeven en je kunt veel info toevoegen aan markering punten.
In Html kon je gebruik maken van "usemap" met coördinaten, ik heb wel eens iets op, vermoedelijke het oude forum, gelezen dat dit ook kan in Joomla.
Jan
Bedankt voor je snelle reactie.
Aan Google Maps dacht ik zelf ook al aan, maar ik dacht misschien is er een mooiere weergave.
Weet iemand misschien meer over usemap in Joomla! te gebruiken?
Lukas Goes
www.luuksweb.nl
- luuksweb
- Nieuw op Joomla!NL
07 apr 2012 12:58Lukas Goes
www.luuksweb.nl
- luuksweb
- Nieuw op Joomla!NL
07 apr 2012 19:06Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 apr 2012 13:07Astrid schreef : Phocamaps werkt heel mooi. Of anders een basisafbeelding gebruiken en dan kan je met JCE editor met layers werken.
Bedankt voor je bericht.
Maar wat houdt een layer precies in?
Lukas Goes
www.luuksweb.nl
- luuksweb
- Nieuw op Joomla!NL
09 apr 2012 12:42Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 apr 2012 13:16Astrid schreef : Engels voor "laag". Je kunt dus een extra laag op je afbeelding zetten en daar wat code aanhangen die linkt naar een popup met tekst of zoiets. Maar ik zou het jezelf niet te moeilijk maken en eerst een kijken of Phocamaps doet wat jij verwacht. Dat denk ik namelijk wel.
Phocamaps werkt helaas niet naar behoren.
Dus vandaar mijn vragen over de layers.
Heb je toevallig een voorbeeld van zo'n script?
Lukas Goes
www.luuksweb.nl
- luuksweb
- Nieuw op Joomla!NL
15 apr 2012 16:42Lukas Goes
www.luuksweb.nl
- luuksweb
- Nieuw op Joomla!NL
15 apr 2012 17:06Denk er even om dat bumpen niet toegestaan is op het forum ( zie forumregels regel 15 )
Je topic is bijna 100 keer bekeken dus ik denk dat je toch Jan zijn idee een kans moet geven?
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
15 apr 2012 17:13Jelle.D schreef : Hallo,
Denk er even om dat bumpen niet toegestaan is op het forum ( zie forumregels regel 15 )
Je topic is bijna 100 keer bekeken dus ik denk dat je toch Jan zijn idee een kans moet geven?
Het probleem is dat Jan's idee ook niet lukt...
Lukas Goes
www.luuksweb.nl
- luuksweb
- Nieuw op Joomla!NL
15 apr 2012 17:16Beschrijf even wat er niet lukt misschien zijn er forumleden die je daar mee kunnen helpen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator