Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
HTTP / HTTPS Header Check
16 aug 2012 08:42
Resumerend het volgende:
1. Je host is ok
2. Je .htaccess is ok
3. Joomla is ook ok, andere sites en versies hebben er geen last van
Blijft over:
Je eigen template. Je zult daar waarschijnlijk ergens een fout hebben zitten.
1. Je host is ok
2. Je .htaccess is ok
3. Joomla is ook ok, andere sites en versies hebben er geen last van
Blijft over:
Je eigen template. Je zult daar waarschijnlijk ergens een fout hebben zitten.
- Otto
- Bezoeker
16 aug 2012 09:38Is nog steeds de vraag aangezien je de mod_rewrite niet aan hebt staan. Dus deze conclusie zou ik nog niet durven maken.2. Je .htaccess is ok
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
16 aug 2012 10:08
Even nuanceren.
De .htaccess is gelijk aan de standaard Joomla .htaccess
Hij is ok, mits je hoster egen aanvullende instructies heeft voor het gebruik van de Apache mod_rewrite.
Hiervoor kun je de FAQ van je hoster raadplegen.
De .htaccess is gelijk aan de standaard Joomla .htaccess
Hij is ok, mits je hoster egen aanvullende instructies heeft voor het gebruik van de Apache mod_rewrite.
Hiervoor kun je de FAQ van je hoster raadplegen.
- Otto
- Bezoeker
16 aug 2012 11:18
Het lijkt te liggen aan de user agent string die meegestuurd wordt door de website die je gebruikt om je header status te checken. Dat denk ik omdat ik eenzelfde http-header check heb gedaan op een andere website,
web-sniffer.net/
. Daar krijg je netjes een status 200 OK, totdat je de user agent instelt op 'none'.
Hoewel dit dus geen normale gebruikers beïnvloed is het wel vreemd en waarschijnlijk ergens in een .htacces bestand geregeld. Je zou in je .htacces bestand toch eens kunnen kijken naar regels met daarin HTTP_USER_AGENT. Anders even je webhoster aanspreken omdat die dat misschien server-wide heeft ingesteld tegen spambots ofzo.
Overigens bulkt je website ook van overige foutmeldingen als ik e.e.a. in Firebug inspecteer. Ik zie dat je wel webdesign diensten aanbiedt?
Hoewel dit dus geen normale gebruikers beïnvloed is het wel vreemd en waarschijnlijk ergens in een .htacces bestand geregeld. Je zou in je .htacces bestand toch eens kunnen kijken naar regels met daarin HTTP_USER_AGENT. Anders even je webhoster aanspreken omdat die dat misschien server-wide heeft ingesteld tegen spambots ofzo.
Overigens bulkt je website ook van overige foutmeldingen als ik e.e.a. in Firebug inspecteer. Ik zie dat je wel webdesign diensten aanbiedt?
Met vriendelijke groet,
Als een Rode Lap - Joomla webdesign | Fotografie | Hosting | S.E.O.
www.alseenrodelap.nl
www.alseenrodelap.nl
- berkelcolores
- Nieuw op Joomla!NL
16 aug 2012 11:31@berkelcolores:
Is er een overtreffende trap van bulkt? Heb geloof ik nog nooit zoveel fouten gezien in een website.Overigens bulkt je website ook van overige foutmeldingen als ik e.e.a. in Firebug inspecteer
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
16 aug 2012 11:54
Conform de aanwijzingen die staan vermeld op:
www.joomlahelpdesk.nl/installation/97-jo...gesteld-op-de-server
Hebben we onze website getest en aangepast, als het goed is zal de mod_rewrite op onze website nu goed moeten functioneren.
In mijn .htaccess bestand staat de volgende regel:
# Return 403 Forbidden header and show the content of the root homepage
RewriteRule .* index.php [F]
Zou hier eventueel in aanpassing dienen te worden doorgevoerd, hier wordt namelijk wel de melding die we krijgen met de headercheck weergegeven?
www.joomlahelpdesk.nl/installation/97-jo...gesteld-op-de-server
Hebben we onze website getest en aangepast, als het goed is zal de mod_rewrite op onze website nu goed moeten functioneren.
In mijn .htaccess bestand staat de volgende regel:
# Return 403 Forbidden header and show the content of the root homepage
RewriteRule .* index.php [F]
Zou hier eventueel in aanpassing dienen te worden doorgevoerd, hier wordt namelijk wel de melding die we krijgen met de headercheck weergegeven?
- Webdesign
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
16 aug 2012 11:56 - 16 aug 2012 11:57
Nee, die rule die u noemt is bedoelt om exploits (hacks) tegen te gaan en moet dus blijven staan. Ik denk eigenlijk dat u hiervoor eens bij uw webhoster aan de bel moet trekken, misschien iets harder dan de voorgaande keer. Zij hebben inzicht in hun configuratie.
Edit: noem in dat geval wel even de bevindingen die hierboven allemaal zijn genoemd.
Edit: noem in dat geval wel even de bevindingen die hierboven allemaal zijn genoemd.
Met vriendelijke groet,
www.alseenrodelap.nl
www.alseenrodelap.nl
- berkelcolores
- Nieuw op Joomla!NL
16 aug 2012 12:36Of besteed alles uit aan een professional met verstand van zaken.
- Otto
- Bezoeker
20 aug 2012 11:18
Er is weer contacy geweest met de Hoster van de site:
Volgens de check www.instantposition.com/http-header-tool.cfm
Wordt aangegeven dat het in orde ook is.
Er zou een foutje in Joomla (mijn Website) zitten, wat zou dit kunnen zijn en hoe is dit op te lossen?
Wij zijn op de hoogte dat er meerdere fouten op mijn Website zitten, we zijn met man en macht bezig om deze te herstellen.
Volgens de check www.instantposition.com/http-header-tool.cfm
Wordt aangegeven dat het in orde ook is.
Er zou een foutje in Joomla (mijn Website) zitten, wat zou dit kunnen zijn en hoe is dit op te lossen?
Wij zijn op de hoogte dat er meerdere fouten op mijn Website zitten, we zijn met man en macht bezig om deze te herstellen.
- Webdesign
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
20 aug 2012 11:44
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar je site rammelt aan alle kanten. Je template en een aantal mij onbekende javascripts worden geladen in de body i.p.v. in de head van je site.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.913 seconden