Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
module Het weer
module Het weer
28 aug 2012 19:53
hier is niets opgelost ze ik zie het nog altijd op mijn ene laptop daar blijven de problemen
nu heb ik nog een probleem erbij gekregen , er registreren gebruikers , ik denk bots of zo, en die posten allemaal reclame en dergelijke op het forum , Heb vandaag 20 van die gebruikers verwijderd,
pfffff vroeger had ik dat probleem niet maar sinds ik nu terug wa bezig ben met mijn website en geupdate heb en nu met die module krijg ik niets anders dan problemen
nu heb ik nog een probleem erbij gekregen , er registreren gebruikers , ik denk bots of zo, en die posten allemaal reclame en dergelijke op het forum , Heb vandaag 20 van die gebruikers verwijderd,
pfffff vroeger had ik dat probleem niet maar sinds ik nu terug wa bezig ben met mijn website en geupdate heb en nu met die module krijg ik niets anders dan problemen
- Joeri
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
module Het weer
28 aug 2012 20:19Dit heeft niets te maken met je "module Het weer" zoals de titel aangeeft dus is dat hier offtopic, maak een nieuwe topic aan met je nieuwe vraag zo houden we het forum overzichtelijk. ( Een tip installeer een captcha op je forum, gebruiken wij ook hier )nu heb ik nog een probleem erbij gekregen , er registreren gebruikers , ik denk bots of zo, en die posten allemaal reclame en dergelijke op het forum , Heb vandaag 20 van die gebruikers verwijderd,
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
module Het weer
28 aug 2012 22:02
heb een nieuwe topic geopend maar daarmee zijn de problemen in mijn module van het weer nog niet opgelost
heb al vanalles geprobeerd hier met mijn laptop want op andere word het wel juist weergegeven
, antivirus vind niets , heb al systeemherstel gedaan maar niets helpt
heb al vanalles geprobeerd hier met mijn laptop want op andere word het wel juist weergegeven
- Joeri
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
module Het weer
29 aug 2012 08:22
Dezev discussie loopt al een tijdje...
Wat ik nu niet meer scherp heb is of je al een andere browser hebt geprobeerd.
Dus werk je nu met Internet Explorer, installeer dan eens Firefox of Google Chrome.
En probeer dan eens of je de klachten ook nog hebt.
Wat ik nu niet meer scherp heb is of je al een andere browser hebt geprobeerd.
Dus werk je nu met Internet Explorer, installeer dan eens Firefox of Google Chrome.
En probeer dan eens of je de klachten ook nog hebt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
module Het weer
29 aug 2012 12:49heb al vanalles geprobeerd hier met mijn laptop want op andere word het wel juist weergegeven
Aangezien we nu allemaal gezien hebben dat de weer module werkt en dat het probleem dus lokaal op die éne laptop aanwezig is en geen joomla probleem zou ik zeggen opgelost.
Zoals al een paar keer gezegd te hebben probeer eens een andere browser, of vraag in deze hulp bij een Microsoft Windows forum.
Ik sluit dan ook deze topic.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.713 seconden