- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Ik word steeds uitgelogd in de backend.
26 aug 2012 00:27 - 26 aug 2012 00:43Ik krijg de melding hier op het forum zodra ik aangeef dat ik cookies accepteer en mij vervolgens aanmeld op het forum. Ik denk dat hert ook in die volgorde gezocht moet worden.Cookies konden niet worden geaccepteerd of geweigerd omdat uw sessie is verlopen, probeer het alstublieft nog een keer.
XML Parsing Error at 1:1. Error 4: Not well-formed (invalid token)
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
26 aug 2012 00:32George V. schreef :
Ik krijg de melding hier om het forum zodra ik aangeef dat ik cookies accepteer en mij vervolgens aanmeld op het forum. Ik denk dat hert ook in die volgorde gezocht moet worden.Cookies konden niet worden geaccepteerd of geweigerd omdat uw sessie is verlopen, probeer het alstublieft nog een keer.
Dus het Forum heeft er ook last van blijkbaar?
Toch iets niet in orde met die extensie dus.
- Lazy Garfield
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
26 aug 2012 00:45Lazy Garfield schreef :
George V. schreef :
Ik krijg de melding hier om het forum zodra ik aangeef dat ik cookies accepteer en mij vervolgens aanmeld op het forum. Ik denk dat hert ook in die volgorde gezocht moet worden.Cookies konden niet worden geaccepteerd of geweigerd omdat uw sessie is verlopen, probeer het alstublieft nog een keer.
Dus het Forum heeft er ook last van blijkbaar?
Toch iets niet in orde met die extensie dus.
Mis is een heel groot woord.
Ik denk dat het komt omdat je vanuit een niet aangemelde sessie cookies accepteert en vervolgens log je in naar een ingelogde sessie. Je oude sessie verloopt dan op het moment dat je inlogt.
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
26 aug 2012 09:44Merk overigens op dat dit enkel gebeurd met 2.0.0.RC1 wat een release candidate is. Op mijn site staat duidelijk aangegeven dat het wordt afgeraden om deze op productie websites te installeren. De 1.0.4 versie heeft hier geen last van. Als je loggen uitzet werkt het waarschijnlijk ook gewoon.
Tevens heb ik een nieuwe development release uitgegeven, misschien lost deze het op, maar ik verwacht dat het toch wat anders is. Als het goed is lost de development release wel de toestemmingscookies tussen verschillende subdomeinen op. Zodat je .joomlanl.nl kunt instellen en deze geldt voor zowel www.joomlanl.nl en forum.joomlanl.nl. Op mijn server werkt dit goed.
- Jurian
- Bekend met Joomla!NL
27 aug 2012 01:11 - 27 aug 2012 01:15Klik ik op een ander menuitem is het er soms weer.
- Lazy Garfield
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
27 aug 2012 07:35Lijkt mij dat je dat al geprobeerd hebt, maar ja....
Oftopic:
Een melding met "Deze website gebruik cookies" is in feite toch al genoeg? Of moet je echt een knop hebben met wel of niet accepteren?
- n9iels
- Joomla!NL vriend(in)
-
27 aug 2012 08:44n9iels schreef : .
Oftopic:
Een melding met "Deze website gebruik cookies" is in feite toch al genoeg? Of moet je echt een knop hebben met wel of niet accepteren?
Luister dan eens dit fragment nos.nl/audio/402349-opta-opleggen-boetes-niet-uitgesloten.html
Wordt duidelijk verteld dat men de keuze moet krijgen
- webmasterab
- Bekend met Joomla!NL
27 aug 2012 09:22Hier heb ik inderdaad al naar gekeken. Kan het probleem ook niet goed reproduceren op mijn eigen server, maar ik kom er nog wel achter.n9iels schreef : Als het aan cookies en sessies ligt lijkt het mij dat je dan gewoon de opgeslagen cash en cookies van je browser moet wissen.
Lijkt mij dat je dat al geprobeerd hebt, maar ja....
Nee dat is helaas niet toegestaan.Oftopic:
- Jurian
- Bekend met Joomla!NL