Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
RSForm! Pro
RSForm! Pro
05 feb 2013 11:54
Intussen reactie van RsForm ontvangen, je wordt hier snel en correct geholpen.
Wordt wel aangegeven dat dit eigenlijk niet behoort tot de normale taken, maar ze hebben na enig e-mailverkeer wat ik precies bedoelde een code geschreven die perfect werkt.
Je hebt soms al binnen 1 uur antwoord. Ik kan dit programma van harte aanbevelen, zeker met een helpdesk op de achtergrond die moeite doet om de klant te helpen met een probleem. Kunnen dit onderwerp met een goed gevoel afsluiten.
Wordt wel aangegeven dat dit eigenlijk niet behoort tot de normale taken, maar ze hebben na enig e-mailverkeer wat ik precies bedoelde een code geschreven die perfect werkt.
Je hebt soms al binnen 1 uur antwoord. Ik kan dit programma van harte aanbevelen, zeker met een helpdesk op de achtergrond die moeite doet om de klant te helpen met een probleem. Kunnen dit onderwerp met een goed gevoel afsluiten.
- Tonnij01
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
RSForm! Pro
05 feb 2013 12:00
Wil je de oplossing hier delen? Dan hebben anderen er misschien ook nog iets aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
RSForm! Pro
05 feb 2013 12:15 - 05 feb 2013 12:24
Voor diegene die intersse hebben onderstaande code.
Ter verdere informatie, je dient eerst een gebruiker te hebben aangemaakt, en deze gebruiker dient ingelogd te zijn. Dit is vooral makkelijk voor formulieren waardoor de gebruiker niet steeds onnodig zijn naam, adres etc moet vermelden, immers deze staan al geregistreerd.
Bij 'profile.****' dien je het gewenste veld in te vullen.
Succes, het werkt prima.
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ter verdere informatie, je dient eerst een gebruiker te hebben aangemaakt, en deze gebruiker dient ingelogd te zijn. Dit is vooral makkelijk voor formulieren waardoor de gebruiker niet steeds onnodig zijn naam, adres etc moet vermelden, immers deze staan al geregistreerd.
Code:
//<code>
$my = & JFactory::getUser();
$db = JFactory::getDBO();
if ($my->get('id'))
{
$db->setQuery("SELECT `profile_value` FROM `#__user_profiles` WHERE `user_id`='".$my->get('id')."' AND `profile_key` = 'profile.****' LIMIT 1");
$tmp = $db->loadResult();
$tmp = str_replace('"','', $tmp);
return $tmp;
}
//</code>
Bij 'profile.****' dien je het gewenste veld in te vullen.
Succes, het werkt prima.
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Tonnij01
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
RSForm! Pro
05 feb 2013 13:49
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.642 seconden