Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
2.5.6 404 component niet gevonden
04 mrt 2013 22:35
PS
Het probleem met de kop Artikelen is alvast opgelost: joomla-and-more.com/2012/03/04/how-to-re...in-a-joomla-article/
Het probleem met de kop Artikelen is alvast opgelost: joomla-and-more.com/2012/03/04/how-to-re...in-a-joomla-article/
- leontb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
04 mrt 2013 22:45
Dat zou ik niet doen. Je homepage wordt namelijk op twee manieren getoond en dat klopt niet. Met.dit truukje heb je de oorzaak niet verholpen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 mrt 2013 22:48
Hoi Astrid,
met het laatste heb je gelijk: het is natuurlijk symptoombestrijding.
Als ik het verwijzingsbeheer helemaal leegmaak, loop ik dan geen risico dat er weer 404 meldingen komen? Er staan nl. aanroepende pagina's. Alleen kan ik daar weer geen verwijzing naar de eerder vastlopende link vinden.
met het laatste heb je gelijk: het is natuurlijk symptoombestrijding.
Als ik het verwijzingsbeheer helemaal leegmaak, loop ik dan geen risico dat er weer 404 meldingen komen? Er staan nl. aanroepende pagina's. Alleen kan ik daar weer geen verwijzing naar de eerder vastlopende link vinden.
- leontb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
05 mrt 2013 09:41
Misschien dat je dat risico loopt. Maar 404 meldingen betekenen ook weer dat er iets fout is. Dus alleen zo kan je de oorzaak achterhalen. En dan komen die url's vanzelf weer in verwijzingsbeheer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
23 mrt 2013 17:21
Ik ben ingelogd geweest op de site van Leon.
Ik deed dat met Firefox 19.0.2.
Wilde reproduceren, wat Leons probleem was en sloot dus af met het x van Firefox.
Sindsdien kan ik niet meer inloggen op de site, wat ik ook probeer: cache legen, geschiedenis wissen, alles wissen, proxy uitzetten.
Foutmelding die ik krijg: Kan niet verbinden met de LDAP-server
Met andere browsers kan ik nog wel inloggen, zowel op voorkant als achterkant van de site.
Met andere browsers durf ik de test niet te herhalen, want ik ben bang, dat ik straks nergens meer in kan.
Hoop dat deze informatie aanvullend is voor de oplossing voor Leon.
Ik deed dat met Firefox 19.0.2.
Wilde reproduceren, wat Leons probleem was en sloot dus af met het x van Firefox.
Sindsdien kan ik niet meer inloggen op de site, wat ik ook probeer: cache legen, geschiedenis wissen, alles wissen, proxy uitzetten.
Foutmelding die ik krijg: Kan niet verbinden met de LDAP-server
Met andere browsers kan ik nog wel inloggen, zowel op voorkant als achterkant van de site.
Met andere browsers durf ik de test niet te herhalen, want ik ben bang, dat ik straks nergens meer in kan.
Hoop dat deze informatie aanvullend is voor de oplossing voor Leon.
- LeonieB
- Nieuw op Joomla!NL
23 mrt 2013 17:27
Hallo Leonie,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dank je wel voor je uitleg.
@Leon: Kan je even kijken of je de LDAP authenticatieplugin aan hebt staan en als je die wel aan hebt staan en nodig hebt, of die correct geconfigureerd is.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dank je wel voor je uitleg.
@Leon: Kan je even kijken of je de LDAP authenticatieplugin aan hebt staan en als je die wel aan hebt staan en nodig hebt, of die correct geconfigureerd is.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
23 mrt 2013 17:38 - 23 mrt 2013 17:39
Deze staat aan, dat kan ik zien als ik met Chrome inlog, want dat kan wel. Dat is het gekke. Het kan alleen niet met de Firefox, waarmee ik dus niet goed heb afgesloten.
Ik voeg een screenshot van de plugin toe op Leons site.
Volgens mij mankeert er niets aan de instellingen.
Ik voeg een screenshot van de plugin toe op Leons site.
Volgens mij mankeert er niets aan de instellingen.
- LeonieB
- Nieuw op Joomla!NL
23 mrt 2013 17:56
Sorry, ik heb helemaal geen verstand van LDAP authenticatie. Enige dat ik kan zien via diverse fora, is dat er over het algemeen meer ingevuld wordt. Hoop voor je dat er hier op het forum nog iemand is die er wel meer van weet.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden