Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost artikelen en subcategorie worden weergegeven
artikelen en subcategorie worden weergegeven
05 mrt 2013 11:17
Hey
Het rare is dat die categorie 2. Organisatie van de school leeg is. Daar zitten enkel subcategoriën in en het zijn de artikelen uit de subcategoriën die ook weergegeven worden. Het is dat wat ik echt niet goed snap.
Nog eens bedankt voor het meedenken. Ik apprecieer uw inspanningen heel erg hard.
Wim
Het rare is dat die categorie 2. Organisatie van de school leeg is. Daar zitten enkel subcategoriën in en het zijn de artikelen uit de subcategoriën die ook weergegeven worden. Het is dat wat ik echt niet goed snap.
Nog eens bedankt voor het meedenken. Ik apprecieer uw inspanningen heel erg hard.
Wim
- WimVDM
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
05 mrt 2013 11:59
Ik snap het ook niet en kan het niet reproduceren. Link je vanuit je menu dan wel naar die lege categorie? Dat moet wel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
25 mrt 2013 12:25
Hey
Heb dit draadje opnieuw opgenomen. Het enige wat ik kan aanpassen is dat ik in de lijstweergaveopties het aantal weer te geven artikelen kan veranderen naar 5 bijvoorbeeld. Maar ik kan dit niet uitschakelen. Dat zou toch moeten kunnen. Heb ook al andere template geprobeerd maar ook dat lukt niet.
Ik link idd naar die lege categorie. Strikt genomen is die niet leeg, want ze bevat subcategorieën die op hun beurt artikelen bevatten.
Ik word er een beetje hopeloos van.
Greetz
Wim
Heb dit draadje opnieuw opgenomen. Het enige wat ik kan aanpassen is dat ik in de lijstweergaveopties het aantal weer te geven artikelen kan veranderen naar 5 bijvoorbeeld. Maar ik kan dit niet uitschakelen. Dat zou toch moeten kunnen. Heb ook al andere template geprobeerd maar ook dat lukt niet.
Ik link idd naar die lege categorie. Strikt genomen is die niet leeg, want ze bevat subcategorieën die op hun beurt artikelen bevatten.
Ik word er een beetje hopeloos van.
Greetz
Wim
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
25 mrt 2013 12:43
Bij wijze van test heb ik in een andere categorie (deel 1: pedagogisch project) een extra artikel geplaatst. Instellingen staan voor die categorie exact hetzelfde en daar doet het probleem zich NIET voor.
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
25 mrt 2013 12:56
Wat me bracht op het idee dat er iets schort aan die categorie. Ik heb een nieuwe categorie gemaakt, de subcategorieën van de corrupte categorie gekopieerd naar die nieuwe, nieuw menu-itempje aangemaakt met link naar die nieuwe categorie en dat werkt wel. Waarom dat weet ik niet, maar voor mij is het opgelost.
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.835 seconden