Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Soms geen artikelen of menu items kunnen openen
Soms geen artikelen of menu items kunnen openen
12 mrt 2013 12:18
Met regelmaat heb ik last dat ik menuitems en artikelen wil aanklikken om deze te openen en te wijzigen, maar dan opent deze ze niet. In de browser zie je wel het rondje dat ie even aan laden is maar daarna kom ik gewoon weer in menu of artikelbeheer terecht. En een ander artikel kan ik bijvoorbeeld wel weer open. Dit is ook het geval op meerdere computers en locaties. Erg vaag en ik begrijp er niets van.
Enig idee hoe dit op te lossen? Zo kan ik een bepaald artikel niet wijzigen etc.
Enig idee hoe dit op te lossen? Zo kan ik een bepaald artikel niet wijzigen etc.
- s-mira
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
12 mrt 2013 12:36
Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 mrt 2013 12:41
Ja zowel in chrome als in IE.
Meestal gebruik ik IE. Toen het voor het eerst daar niet lukte, heb ik het geprobeerd in chrome. Daar doet deze het dan ineens wel. Maar vervolgens doet ook deze het vrij snel niet meer.
Dit is steeds wanneer ik het artikel bijvoorbeeld al een keer geopend heb, en later opnieuw wil openen.
Meestal gebruik ik IE. Toen het voor het eerst daar niet lukte, heb ik het geprobeerd in chrome. Daar doet deze het dan ineens wel. Maar vervolgens doet ook deze het vrij snel niet meer.
Dit is steeds wanneer ik het artikel bijvoorbeeld al een keer geopend heb, en later opnieuw wil openen.
- s-mira
- Bezoeker
12 mrt 2013 12:44
Sla je je artikelen dan wel op? Staan er slotjes voor de artikelen die vreemd doen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
12 mrt 2013 14:37
Ja, altijd opslaan en sluiten. Staan geen slotjes voor.
- s-mira
- Bezoeker
12 mrt 2013 14:43
Soms komt er dit te staan (zoals nu het geval) 'U heeft geen toestemming om deze link te gebruiken voor directe toegang tot deze pagina (#119).'
Het getal achter de # verschilt nog wel eens.
Het getal achter de # verschilt nog wel eens.
- s-mira
- Bezoeker
23 apr 2013 21:15 - 23 apr 2013 21:16
Edit Jelle. Ik heb je andere post/topic verwijderd omdat crossposting hier verboden is.
Dus gaan we hier verder met je vraag.
Dus gaan we hier verder met je vraag.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
24 apr 2013 08:27
Heb je misschien een cookie extensie geinstalleerd?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- s-mira
- Bezoeker
30 apr 2013 16:47
Het zou (redelijk onwaarschijnlijk, maar komt soms voor) nog aan je template kunnen liggen. Kan je het eens testen met een standaard Joomla template?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
07 mei 2013 12:26
Ik heb een eigen ontworpen template. Vorig jaar had ik dat en sinds dit jaar een ander template, maar ook weer eentje welke zelf ontworpen is. Sinds het laatste ontwerp heb ik wel deze problemen, dus het zou inderdaad wel eens daaraan kunnen liggen.
Is daar een manier voor om dat op te lossen?
Is daar een manier voor om dat op te lossen?
- s-mira
- Bezoeker
07 mei 2013 12:44
Je moet het eerst zeker weten. Dus zou eerst met een standaard template gaan testen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 1.032 seconden