Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost buffering video
buffering video
27 sep 2013 19:07
Een item wat me al geruime tijd bezig houdt en misschien zit hik helemaal in de verkeerde hoek te zoeken.
Ik heb hier een .mp4 die NIET via YouTube op de site verschijnt. Het is dus een " losse" mp4 film.
ik werk met Allvideo en de code klopt want de film speelt (na lange tijd) wel af op de ipad maar op de pc. Daar verschijnt alleen een zwart screen.
Kan het te maken hebben met een buffertijd? Ik kan ook niet zien of hij buffert. Misschien moet ik een andere player installeren of is er een andere oplossing voor dit?
De film is maar 3MB groot. Iemand enig idee of dat te maken heeft met het Java script (dit heb ik ergens gelezen maar ik weet niks van java).
Ik heb hier een .mp4 die NIET via YouTube op de site verschijnt. Het is dus een " losse" mp4 film.
ik werk met Allvideo en de code klopt want de film speelt (na lange tijd) wel af op de ipad maar op de pc. Daar verschijnt alleen een zwart screen.
Kan het te maken hebben met een buffertijd? Ik kan ook niet zien of hij buffert. Misschien moet ik een andere player installeren of is er een andere oplossing voor dit?
De film is maar 3MB groot. Iemand enig idee of dat te maken heeft met het Java script (dit heb ik ergens gelezen maar ik weet niks van java).
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
buffering video
27 sep 2013 21:58
Heb je een link naar je site? Liefst naar de plaats waar de video zou moeten verschijnen.
Dan kunnen we het ook even bekijken?
Dan kunnen we het ook even bekijken?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
buffering video
27 sep 2013 22:24 - 27 sep 2013 22:27
ja hoor,
www.diprofilm.nl/social-media
(zie nu dat ALWEER de favicon is weggevallen)
De film loopt hier alleen op de ipad en niet op de pc. Vreemd he.. heeft misschien te maken met buffering? Het speelt af op de
JWplayer.
Heb net heel lang gewacht en toen speelde de film. Maar F5 en weg is ie weer voor een hele lange tijd.
De film loopt hier alleen op de ipad en niet op de pc. Vreemd he.. heeft misschien te maken met buffering? Het speelt af op de
JWplayer.
Heb net heel lang gewacht en toen speelde de film. Maar F5 en weg is ie weer voor een hele lange tijd.
Laatst bewerkt 27 sep 2013 22:27 door inef1.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
buffering video
28 sep 2013 10:03 - 28 sep 2013 10:03
Lijkt me meer een fout in de code of zo.
Rechtstreeks
speelt hij goed af en als ik hem met allvideo in een testsite zet heb ik ook geen problemen. Begin eens met de code in een leeg artikel te zetten, dit artikel te publiceren onder een menu-item en bij dat menu-item geen enkele module te tonen. Zou mogelijk ook nog een conflict kunnen zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 28 sep 2013 10:03 door Astrid.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
buffering video
28 sep 2013 11:56 - 28 sep 2013 12:03
Ik heb een nieuw artikel aangemaakt en dan die 2 artikelen in een blog gezet. Hij heeft het 1x gedaan en toen was het weer helemaal zwart, ook na enkele malen vernieuwen.
Heb een nieuw menu-tab gemaakt (testing3) met daarin een artikel met de mp4 code. Hetzelfde resultaat. Zwart scherm. Na een hele tijd wachten schijnt er wel wat te gebeuren. Dan staat er links boven het woordje " download". Film is maar 3 MB.. Heb weer eens ververst en nu duurt het al meer dan 4 minuten en er gebeurt niks.
Heb een nieuw menu-tab gemaakt (testing3) met daarin een artikel met de mp4 code. Hetzelfde resultaat. Zwart scherm. Na een hele tijd wachten schijnt er wel wat te gebeuren. Dan staat er links boven het woordje " download". Film is maar 3 MB.. Heb weer eens ververst en nu duurt het al meer dan 4 minuten en er gebeurt niks.
Laatst bewerkt 28 sep 2013 12:03 door inef1.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
buffering video
28 sep 2013 12:26
Dan zou ik het zo niet weten.
Hier
gaat het gewoon goed met exact dezelfde film. Is testsite, dus ziet er verder niet uit

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
buffering video
28 sep 2013 12:58 - 28 sep 2013 13:02
ja ik zie het.. en draait gewoon lekker en zonder te wachten. Vreemd dat het hier dan niet gaat. Gewoon de code {mp4}naam{/mp4} gebruikt?
Bij jou komt ook gelijk die jwplayer onderaan in beeld.. hier niet.
Bij jou komt ook gelijk die jwplayer onderaan in beeld.. hier niet.
Laatst bewerkt 28 sep 2013 13:02 door inef1.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
buffering video
28 sep 2013 13:13
Hallo,
Ik weet niet of het invloed heeft maar de pagina moet wel heel veel foto's laden in de "showplus" slider.
Ook is de site hierdoor erg traag.
Zie testresultaat.
www.webpagetest.org/result/130928_PQ_JKW/
Ik weet niet of het invloed heeft maar de pagina moet wel heel veel foto's laden in de "showplus" slider.
Ook is de site hierdoor erg traag.
Zie testresultaat.
www.webpagetest.org/result/130928_PQ_JKW/
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
buffering video
28 sep 2013 18:45
Hmmm... het zijn wel veel foto's maar hele kleine bestanden. Bedoel je dat wanneer ik die showplus verwijder het probleem is opgelost? Of is dat te kort door de bocht?
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
buffering video
28 sep 2013 19:37 - 28 sep 2013 19:51Ja dat is te kort door de bocht, maar je zou eens kunnen proberen om hem even uit te schakelen.Bedoel je dat wanneer ik die showplus verwijder het probleem is opgelost? Of is dat te kort door de bocht?
Omdat we tot nu toe niet het probleem kunnen reproduceren zocht ik in de hoek van de trage laadtijd van je site wat mij erg opviel.
Daarom ook mijn citaat:
Ik weet niet of het invloed heeft

Ook heeft het totaal geen zin om zoveel foto's daar in te laden omdat de bezoekers niet een halfuur wachten om ze allemaal te bekijken.

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
Laatst bewerkt 28 sep 2013 19:51 door Jelle.
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
buffering video
28 sep 2013 23:50
Heb het uitgeschakeld maar er was geen verandering te zien.Heb de logo caroussel ook uitgeschakeld maar ook hier, geen verandering.
Ik zal inderdaad die foto's gaan selecteren en verwijderen. daar heb je gelijk in.
Ik zal inderdaad die foto's gaan selecteren en verwijderen. daar heb je gelijk in.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.983 seconden