Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Webcam problemen

Webcam problemen

14 okt 2013 22:08
Hallo,
Ben hartstikke nieuw hier. Ik ben weeramateur en ben bezig een nieuwe website te bouwen met J2.5. Mijn eerste website heb ik gebouwd in J1.5 Helaas is deze afgelopen zomer gehacked. Balen dus. Vooral omdat deze best goed liep. Nu mijn probleem, Ik heb een webcam draaien die naar de horizon gericht is. Het Ip adres is:
37.251.31.161:85 . Ik heb een module aangemaakt met hierin het IP adres. Op mijn site krijg ik nu een 404 error. het vreemde is dat dit met de versie 1.5 altijd probleemloos gewerkt heeft. Met de versie 2.5 wil dit maar niet lukken. Ik heb er flink op los gegoogeld maar tot nu toe zonder resultaat.
Mijn collega heeft ook een eigen site, als hij mijn IP adres van de cam gebruikt dat krijgt hij gewoon beeld en geen foutmelding. Het probleem moet dus bij mij liggen. Maar inmiddels ben ik het spoor helemaal bijster.
Als je naar de site in aanbouw wilt kijken moet je naar: www.meteowijchen.nl/Joomla25/

Dus, mijn hoop is gevestigd op dit forum.

Willy
  • wepe
  • wepe's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Webcam problemen

14 okt 2013 22:32 - 14 okt 2013 22:33
Hallo,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Als ik onderstaande code via Firebug gebruik dan komt hij wel te zien op je site.
Code:
<iframe width="100%" scrolling="auto" height="200" frameborder="0" class="wrapper" src="http://37.251.31.161:85" name="" id="blockrandom" onload="iFrameHeight()"> geen Iframes</iframe></div>
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.