Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
non-sef output bij zoekresultaten en xmap
15 feb 2014 16:08
Volgens mij niet en in een testomgeving kan ik het ook niet reproduceren. Heb je een link naar je site? Misschien dat dan iemand kan zien waar dit door veroorzaakt wordt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
16 feb 2014 13:13- peterpeterszoon
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
16 feb 2014 14:50 - 16 feb 2014 14:54
Ik zie het echt niet. Mogelijke oorzaken:
- Override van com_content in de map html van je template
- Je hebt geen artikeltitels aanstaan, lijkt me sterk, maar zou nog kunnen
- Conflict met meertaligheid of meertaligheid niet helemaal goed ingesteld.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
16 feb 2014 18:01Dit begrijp ik niet...Override van com_content in de map html van je template
Aan en weer uitgezet: had geen invloed...Je hebt geen artikeltitels aanstaan, lijkt me sterk, maar zou nog kunnen
Meertaligheid was een puinhoop; uren bezig geweest om alles in de verschillende talen onder te brengen, maar het had geen invloed op het probleem...Conflict met meertaligheid of meertaligheid niet helemaal goed ingesteld.
Misschien was het toch het eerste; de override in de map html van de template, wat is dat?
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
- peterpeterszoon
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
16 feb 2014 18:04 - 16 feb 2014 18:05
Het lijkt me sterk, maar aangezien ik ook geen opties meer heb, misschien toch maar even kijken. In de map templates/jouwtemplate kan een map /html zitten. Als daar een map com_content in zit, dan die even hernoemen naar bijvoorbeeld com_content_oud of zo.
En voor de zekerheid je meertaligheid ook nog een keer controleren door de Beheermodule Meertalige Status aan te zetten.
En voor de zekerheid je meertaligheid ook nog een keer controleren door de Beheermodule Meertalige Status aan te zetten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
16 feb 2014 18:35 - 16 feb 2014 18:39Dit heb ik zojuist gedaan; ben nu wel van de kop 'Artikel' af, het adres is nog steeds 'non-sef'. Maar er is wel iets veranderd dus...Het lijkt me sterk, maar aangezien ik ook geen opties meer heb, misschien toch maar even kijken. In de map templates/jouwtemplate kan een map /html zitten. Als daar een map com_content in zit, dan die even hernoemen naar bijvoorbeeld com_content_oud of zo.
Deze module heb ik helemaal niet, kan ik die nog ergens downloaden misschien?En voor de zekerheid je meertaligheid ook nog een keer controleren door de Beheermodule Meertalige Status aan te zetten.
- peterpeterszoon
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
16 feb 2014 18:40
Die heb je wel. Kijk hier maar even
forum.joomlanl.nl/forum/63-2-5-x-install...probleem-na-migratie
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
16 feb 2014 18:46
Multilanguage Status zojuist gevonden en aangezet; deze geeft alleen groene vinkjes: OK.
Nog maar even verder nadenken...
Nog maar even verder nadenken...
- peterpeterszoon
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.782 seconden