Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Na registratie nog geen bevestigingsmail
Na registratie nog geen bevestigingsmail
12 sep 2014 15:15
Hallo Forum,
In een eerder stadium ben ik op pad geholpen met een instelling die verkeerd stond. Mijn nieuwe geregistreerde klanten krijgen na registratie geen bevestigingsmail. Vooralsnog heb ik alle instellingen goed staan bij gebruikersbeheer. De bestellingbevestiging komt wel binnen bij de klant maar de bevestiging van geregistreerd zijn niet
Iemand een idee?
Groet,
Carel
In een eerder stadium ben ik op pad geholpen met een instelling die verkeerd stond. Mijn nieuwe geregistreerde klanten krijgen na registratie geen bevestigingsmail. Vooralsnog heb ik alle instellingen goed staan bij gebruikersbeheer. De bestellingbevestiging komt wel binnen bij de klant maar de bevestiging van geregistreerd zijn niet
Iemand een idee?
Groet,
Carel
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
12 sep 2014 19:10
Voer je toevallig de gebruikers zelf in in de backend?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
12 sep 2014 19:17
Dat moet ik nu zelf doen inderdaad. Maar het moet toch automatisch kunnen?
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
12 sep 2014 19:24
Normaal gesproken registreert een gebruiker zich als hij een bestelling plaatst. Dan zou hij/zij dus ook een bevestigingsmail moeten krijgen. Dus op welke testresultaten baseer je jouw conclusie dat de gebruiker geen bevestigingsmail krijgt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
12 sep 2014 19:40
De eerste stelling klopt. Ik baseer me op het gegeven dat de bevestigingsmail niet op het email adres van de gebruiker aankomt
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
12 sep 2014 19:46
Ik herken het probleem echt niet, dus zou zo even niet weten waar dat door veroorzaakt kan worden. Aangezien ze wel een bevestiging van de bestelling krijgen, kan je denk ik uitsluiten dat de mail in de spambox terecht komt. Misschien kan je hier een link naar je site neerzetten, zodat een aantal leden zich kunnen registreren en kunnen kijken wat er gebeurt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
12 sep 2014 19:49
www.cp-papierwaren.nl
ik stel het enorm op prijs!
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
12 sep 2014 19:55
Hoe komt jouw VM registratie onder
Daar zou normaal gesproken de Joomla registratie moeten staan. Je hebt dus iets aangepast en dat zou best eens de oorzaak kunnen zijn./index.php/component/users/?view=registration
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
12 sep 2014 19:59
Beste Astrid, ik ga er vanuit dat ik het zelf verkl..id heb. Als de Joomla registratie er moet staan...wat moet er staan en waar?
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
12 sep 2014 20:29 - 12 sep 2014 21:19
Het zou wel kunnen als je hiervoor een plugin hebt geinstalleerd. Dus om te testen of die plugin er voor zorgt dat er geen mail wordt verstuurd zou je hem even uit kunnen zetten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
12 sep 2014 20:37
Mm dat zou zo maar kunnen ik heb voorheen de email manager component gebruikt om de berichten die automatisch verstuurd werden aan te passen. Deze heb ik een paar maanden geleden gedeïnstalleerd omdat hij andere componenten nadelig beïnvloedde o.a. onpagechecout. Zou dat de oorzaak kunnen zijn. En zo ja ...wat moet ik dan doen om dit euvel te verhelpen?
- Connecting
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
12 sep 2014 21:02
Je moet zoeken naar een registratie redirect plugin.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 1.080 seconden