Doorzoek het forum

Trefwoord

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

× Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 1.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

2x inlogmodule mogelijk?

06 jan 2012 20:32
Heeft onderwerp gestart
2x inlogmodule mogelijk? #1
Ik ben bezig met een site (Joomla 1.5.25 icm Sobi2) waarbij bezoekers een gratis advertentie kunnen plaatsen (met sobi2 entry formulier); voordat men echter de advertentie kan plaatsen dient men zich eerst te registreren en als dat proces goed is verlopen kan men inloggen. Op het moment dat men inlogt komt men automatisch terecht op de pagina waar men de advertentie gratis kan plaatsen. So far so good maar ....
Ik wil ook een inlogmogelijkheid voor adverteerders, die al een advertentie hebben geplaatst en deze willen bewerken of verwijderen. Binnen Sobi2 heb je de menu-optie user listings waarbij de adverteerder zijn advertentie(s) in een oogopslag kan zien. Echter, hiervoor dient hij eerst ingelogd te zijn en daarom wil ik graag een inlogmogelijkheid voor deze adverteerders waarbij zij na inloggen niet terecht komen bij het formulier om een gratis advertentie te maken maar bij het overzicht van hun eigen advertenties.
Samengevat: kan ik op 1 site 2x een inlogmogelijkheid plaatsen waarbij bij inlogmogelijkheid 1 na inloggen men terecht komt op pagina X en bij de 2e op pagina Y?

Graag jullie advies!

Sky Walker ;)
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
06 jan 2012 20:38 06 jan 2012 20:38 door adam69.
2x inlogmodule mogelijk? #2
Hoi,

Je kan toch simpel 2x een login-module gebruiken?
Binnen de module (althans de standaard Joomla login module), kan je de Login Redirection Page opgeven. Deze moet dan op de 2 modules anders worden ingegeven.
Of had je deze optie al geprobeerd?
Groet,

Adam
adam69
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
06 jan 2012 20:42 06 jan 2012 20:48 door Sky Walker. Reden: uitgetest antwoord van Adam
Heeft onderwerp gestart
2x inlogmodule mogelijk? #3
Dag Jongeman,

goed jou ook weer eens op een forum te zien! Ik heb dat zojuist geprobeerd maar werkte niet; zal eens een tweede poging doen.
even later .... gaat niet lukken; zit kennelijk in de sobi2 module want als ik niet ingelogd ben op de site krijg ik alleen een bericht dat er geen advertenties zijn en zie ik niet de ingestelde inlogmodule.

Sky Walker ;)
Joomla!NL vriend(in)
Joomla!NL vriend(in)
Lees meer
06 jan 2012 20:52
2x inlogmodule mogelijk? #4
Hoi,

zojuist even lokaal op de PC getest, in een standaard Joomla! installatie werkt het wel.
Natuurlijk is dat geen garantie dat het dan ook goed zal werken in jouw omgeving met SOBI.
We vernemen het wel :)
Groet,

Adam
adam69
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
09 feb 2012 22:28
2x inlogmodule mogelijk? #5
Ik heb een zelfde soort probleem gehad ook icm met Sobi, is al weer een tijdje terug maar omdat ik er he-le-maal gek van werd heb ik Sobi vervangen door DJ classifieds. Toen werkte het wel plus dat ik DJ classifieds veel prettiger vond voor de advertenties. Enige nadeel was dat betaalmodules iets ingewikkelder zijn.

Maar jouw site is al in gebruik begrijp ik dus is overschakelen geen optie en dat moet je ook maar net willen. Is het misschien een idee om 1 login module te gebruiken voor registratie van nieuwe gebruikers en een menu item te creëren voor bestaande gebruikers? Dan maak je de menulink zelf onzichtbaar maar koppel je hem aan een button, iets als: inloggen adverteerders. Is dat een ideetje?

KvK 01157432
Maryonee
Joomla!NL ontdekker
Joomla!NL ontdekker
Lees meer
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.081 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie

Joomla!NL op Twitter

Op dinsdag 27 september 2022 is Joomla! 4.2.3 vrijgegeven. Het betreft een versie die nieuwe verbeteringen bevat en… https://t.co/T7oGdV8LSs

Joomla! 4.2.1 is vrijgegeven. Deze versie pakt een beveiligingsprobleem aan, repareert verschillende bugs en bevat… https://t.co/JHmNyhWEGq

De naam Joomla!® en logo worden gebruikt onder een beperkte licentie met toestemming van Open Source Matters.
Joomlanl.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project.

© 2022 - Joomla!NL | Gehost door Wned