Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart 2.0 - Klant kan niet registreren
06 nov 2013 11:46 - 06 nov 2013 15:21
Virtuemart
Ik loop tegen het volgende aan dat als een nieuwe klant gaat bestellen hij/zij zich niet kan registreren als bestelprocedure bijn is afgerondIk krijg wel : Reeds klant met de mogelijkheid om in te loggen en wachtwoord en username vergeten.
Graag wil ik hier ook de regel (met link) Registreren(nieuwe klant)
zie link www.lutrabox.be/index.php/component/virtuemart/cart?Itemid=0
bvd
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Virtuemart 2.0) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Ik loop tegen het volgende aan dat als een nieuwe klant gaat bestellen hij/zij zich niet kan registreren als bestelprocedure bijn is afgerondIk krijg wel : Reeds klant met de mogelijkheid om in te loggen en wachtwoord en username vergeten.
Graag wil ik hier ook de regel (met link) Registreren(nieuwe klant)
zie link www.lutrabox.be/index.php/component/virtuemart/cart?Itemid=0
bvd
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Virtuemart 2.0) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- panhipo
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
06 nov 2013 12:54
Wordt hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt doordat je geen menu-item Virtuemart Standaard Layout (of Voorpagina) hebt ingesteld.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 nov 2013 14:29
Heb eea bekeken maar kan dit niet vinden ! zal wel aan mij liggen > Kun je mij wat verder helpen?
bvd
bvd
- panhipo
- Joomla!NL ontdekker
-
06 nov 2013 14:37
Je hebt rechtsbovenin een menu-item webshop. Dat is van het menu-type Virtuemart categorie of zoiets. Verander dat naar wat ik hierboven heb aangegeven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
06 nov 2013 14:49
Blijkt als ik product wil bestellen dat ik een popup krijg met wat er in winkelwagentje zit Dan klik ik op toon winkelwagen. Hierna kom ik dus op pagina winkelwagen maar ik wil eigelijk deze popup niet hebbem maar wil naar de pagina op welke ik ik de bestelling kan plaatsen en hietr kan zien of inlioggen als bestaande klant of registreren!
bvvcd
bvvcd
- panhipo
- Joomla!NL ontdekker
-
06 nov 2013 14:49
Volgens mij heb je de payment en shipment niet geconfigureerd in admin. Als je dit niet hebt, kan een klant uiteraard niet bestellen.
- hichnaj
- Joomla!NL ontdekker
06 nov 2013 14:55
Graag 1 vraag per topic. Je hebt het nu ineens over een popup en je oorspronkelijke vraag gaat over registreren.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
06 nov 2013 15:07
Blijft over het registreren gaan Is misschien niet helemaal duidelijk overgekomen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik een bestelling plaats en daarna geen goede checkout heb. Ik krijg nadat ik een beslling heb geplaatst deze popup met inhoud winklewagentje. Als ik mogelijkheid kan krijgen tot afrekenen krijg zou ik op de volgende pagina mij zo zie ik dat voor mij kunnen inloggen of registreren als nieuwe klant.
De verdere afhandeling op dit momnet is dat men vooraf moet betalen en verzendwijze is aflevering franco.
Bvd
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik een bestelling plaats en daarna geen goede checkout heb. Ik krijg nadat ik een beslling heb geplaatst deze popup met inhoud winklewagentje. Als ik mogelijkheid kan krijgen tot afrekenen krijg zou ik op de volgende pagina mij zo zie ik dat voor mij kunnen inloggen of registreren als nieuwe klant.
De verdere afhandeling op dit momnet is dat men vooraf moet betalen en verzendwijze is aflevering franco.
Bvd
- panhipo
- Joomla!NL ontdekker
-
06 nov 2013 15:16
Bij configuratie tabblad afrekenen kan je e.e.a. instellen. Registreren kan de klant pas bij stap 2 overigens.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Virtuemart 2.0
06 nov 2013 15:20
Bij afrekenen heb ik:
Vraag om registratie bij afrekenen aangevinkt en alleen geregistreerde gebruikers kunnen afrekenen ook aangevinkt
bvd
Vraag om registratie bij afrekenen aangevinkt en alleen geregistreerde gebruikers kunnen afrekenen ook aangevinkt
bvd
- panhipo
- Joomla!NL ontdekker
-
06 nov 2013 15:31
Welke VM versie gebruik je?
Je instellingen komen al niet overeen met wat ik zie:
Je instellingen komen al niet overeen met wat ik zie:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.731 seconden