Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Plugin verwijderen zonder backend toegang

Plugin verwijderen zonder backend toegang

17 aug 2017 20:03
#13
Dat is het eerste wat ik heb gedaan en zij geven aan dat alles goed draait en er geen storingen zijn.
Ik denk zelf ook dat het in mijn website zit, vooral omdat dit probleem is ontstaan na installatie van de Google Analystics plugin.

Wat ik alleen vreemd vind in dat ook de backend van mijn website niet meer benaderd kan worden. Nu kan ik het zelf niet meer oplossen en begin een beetje radeloos te worden.

Ik heb ook de partij van de plug-in gemaild maar die hebben nog niet gereageerd.

Het is voor mij een groot probleem en ik wil het graag opgelost hebben, maar ik weet wat ik nog kan doen?

Dus mocht iemand nog suggesties of ideeen hebben, heel graag!
  • plomp
  • plomp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 259

Plugin verwijderen zonder backend toegang

18 aug 2017 12:30
#14
Ik kan inderdaad een backup terug zetten, deze heb ik. Maar dit doe ik liever niet omdat mijn gehele orderadministratie in Joomla zit.
Wanneer ik deze teruggezet wordt krijg ik problemen met de synchronisatie van mijn kassa etc.

Ik verwacht ook niet dat ik "gehackt" ben maar dat het een kwestie is van plugin verwijderen.

Eigenlijk zoek ik nu iemand die mijn website kan repareren, uiteraard als betaalde opdracht. Zelf kom ik niet verder.
Wie weet iemand die dit wil aannemen?
  • plomp
  • plomp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 259

Plugin verwijderen zonder backend toegang

18 aug 2017 12:55
#15
Ik heb een partij benaderd, wanneer ik een oplossing weet zal ik deze terugkoppelen.
  • plomp
  • plomp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 259

Plugin verwijderen zonder backend toegang

19 aug 2017 12:12
#16
Ik weet niet of mensen het interesant vinden, maar even een update:

Waarschijnlijk was de installatie van de plug-in het probleem niet, maar een toevalligheid dat dit samen viel. De foutmelding die ik kreeg had te maken met mijn database, deze was compleet "overstuur" geraakt. Tabellen permanent in gebruik of zo maar verdwenen?
Een reparatie uitvoeren lukt niet, dit proces liep steeds vast. Vervolgens database gewist en geprobeerd een back-up terug te zetten.
Dit lukte uiteindelijk met een database van 10 dagen oud.

Nu draait mijn website weer maar ik heb een gat in mijn orderadministratie van 10 dagen! Zeer vervelend en ik begrijp niet hoe dit kan gebeuren?? Mijn Joomla en Vitruemart waren up to date en ik heb een professioneel Joomla Hosting pakket bij Hosty.

Waarschijnlijk overleef ik dit allemaal wel, maar wil dit niet nog een keer mee maken. Wanneer iemand hints en tips voor de de toekomst heeft voor mij dan sta ik daar voor open.

Nu alle "naweeën" nog weg werken....
  • plomp
  • plomp's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 259

Plugin verwijderen zonder backend toegang

19 aug 2017 14:53
#17
Fijn dat het in ieder geval opgelost is. Om niet teveel off-topic te gaan, sluit ik dit draadje. Je kunt altijd een nieuw draadje starten om tips te vragen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.971 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie