Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

invoeren nieuw artikel

invoeren nieuw artikel

09 feb 2014 18:59
#13
Net zoals bij alle Joomla extensies moet je VM de-installeren via Extensiebeheer - beheren.
Hier vind je meer informatie over toegestane bestandstypen en grootte voor afbeeldingen/screendumps.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

invoeren nieuw artikel

18 feb 2014 09:34
#14
Een nieuwe installatie heeft het probleem niet opgelost. Mijn zoektocht heeft tot nu toe niets opgeleverd. Het is toch een bekend probleem, want op forums komt de vraag vaker voor, echter geen echte oplossing (zie forum.joomlanl.nl/forum/54-virtuemart-2-...-worden-niet-getoond en forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?p=103130

Als ik een nieuwe categorie aanmaak krijg ik de melding; Geen (en-gb) vertaling in Artikel categorie, de velden alstublieft vullen met vlaggen Als ik alle velden invul krijg ik echter nog geen dutch /english menu bij artikelen.

Wanneer ik de site (admin en front) op Engilish zet kan ik een artikel gewoon invoeren bij de Engelse shop.
  • pdaalmeer
  • pdaalmeer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 481

invoeren nieuw artikel

18 feb 2014 09:49
#15
Bij de eerste was het een bug in 2.0.22c en dat is opgelost door te updaten naar 2.0.22d en het tweede draadje is al heel oud, dus waarschijnlijk ook iets met een versie.
Het zou er niets mee te maken moeten hebben, maar controleer eens of je Joomla meertalige instellingen kloppen door de Beheermodule Meertalige Status in te schakelen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

invoeren nieuw artikel

18 feb 2014 10:02
#16
De instellingen met meertalige status zijn goed (allemaal groen). Ik heb versie 2.0.26d, dus dat is ook de laatste versie. Als ik een nieuw artikel invoer en de site staat op Nederlands komt het artikel bij de Nederlandse, en als de site op Engels staat Engels. Daar hoort dus een keuzemenu te komen?

Kan ik nog meer controleren?
  • pdaalmeer
  • pdaalmeer's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 481
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.065 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie