Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Welke versie?

Welke versie?

18 jul 2013 13:17
#1
Misschien niet de juiste plek voor deze vraag maar ik ben het spoor een beetje bijster.
Ik heb een website draaein op Joomla 1.5.26 en wil upgraden. Moet ik nu naar veris 2.5 of versie 3 gaan.
De meeste berichten over de intorductie van 2.5 waarin staat dat dit de huidige versie is stammen van eind vorig jaar. Ik wil het graag goed doen.
Discussie gesloten.
  • nidwe1967
  • nidwe1967's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 110

Welke versie?

18 jul 2013 13:39
#2
Als je absolute stabiliteit wilt , dan is Joomla! 2.5 no steeds de versie voor productie-websites.
Joomla! 3.x is in ontwikkeling en is met de huidige versie op weg in de ontwikkeling naar Joomla! 3.5
Die komt in 2014 uit.

Je kunt je 1.5.26 heel goed omzetten naar 2.5
Zorg er vervolgens voor dat je gaat werken met een template en extensies die ook geschikt zijn voor Joomla! 3.
Als je site helemaal klaar is voor 2.5 heb je een behoorlijke klus van migreren achter de rug.

De overgang naar 3.5 zal volgend jaar veel eenvoudiger te doen zijn.

Je mag natuurlijk wel gaan starten met Joomla! 3, maar bedenk wel, dat het nog zou kunnen dat er spontaan iets niet werkt.
Dat mag namelijk nog bij een ontwikkelversie.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie