Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Van Joomla 1.5 naar 3.1
Van Joomla 1.5 naar 3.1
11 sep 2013 14:00
Hoe zet ik mijn website over van Joomla 1.5 naar bijvoorbeeld Joomla 3.1. Heb geen idee waar ik moet beginnen. Mogelijk kent iemand een duidelijke tutorial.
- LucasR
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Van Joomla 1.5 naar 3.1
11 sep 2013 14:11
Heb je al onderzoek gedaan?
Kijk eerst eens naar welke versie je het beste kunt gaan i.v.m. beschikbare extensies.Bijvoorbeeld 3.1?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Van Joomla 1.5 naar 3.1
11 sep 2013 14:30
Joomla 3.1 moet lukken. De template van RocketTheme is ook beschikbaar als 3.1 en de component die ik gebruik als fotoboek kan ik ook vervangen voor iets anders. Is het dan over te zetten?
- LucasR
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Van Joomla 1.5 naar 3.1
11 sep 2013 14:51
Je kunt
hier
beginnen met lezen denk ik. JUpgrade en JUpgrade pro kan je downloaden bij onze eigen downloads.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Van Joomla 1.5 naar 3.1
11 sep 2013 15:25
Bedankt! Dus als ik het goed begrijp moet ik op de FTP een tweede site aanmaken en daar de template van bijv Joomla 3.1 inzetten. Daar installeer ik com_jUpgradePRO-3.0.2 van JUpgrade pro op en vervolgens op de oude Joomla 1.5 zet ik plg_jUpgradePRO-3.0.2 en dan de stappen volgen neem ik aan. Of begrijp ik het nou verkeerd?
- LucasR
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.654 seconden