Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Probleem na backup restore via DirectAdmin
Probleem na backup restore via DirectAdmin
08 nov 2013 16:23
Dan zou ik toch eens met je hoster contact opnemen. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk en het klopt sowieso niet dat je een backup hebt waar 3.2 mappen inzitten. En als je hoster een backup van 5 november terug gezet heeft dan kan het al helemaal niet, want toen was 3.2 nog niet vrijgegeven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 nov 2013 16:26
Tja, dat zal ik doen.
Super bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Super bedankt voor het meedenken in ieder geval!
- Capotea
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 nov 2013 17:08
Nog een vraag: die bestanden zoals de plugin twofactorauth kunnen toch niet op de een of andere manier al in mijn Joomla-installatie terecht zijn gekomen via automatische updates?
Ik heb geen beta-versie geïnstalleerd van Joomla 3.2.
Ik heb geen beta-versie geïnstalleerd van Joomla 3.2.
- Capotea
- Nieuw op Joomla!NL
08 nov 2013 17:15
Daarom mijn vraag of je Installatron gebruikt. Dat is de enige manier waarop dat kan. Automatische updates in Joomla zelf betekent altijd nog dat je zelf de controle houdt over wat en wanneer je update.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 nov 2013 17:32
Duidelijk.
Ik heb Joomla destijds als quickstart geïnstalleerd met mijn template.
In mijn Installatron applicatielijst staat alleen Yourls. Joomla staat daar niet bij.
Ik heb Joomla destijds als quickstart geïnstalleerd met mijn template.
In mijn Installatron applicatielijst staat alleen Yourls. Joomla staat daar niet bij.
- Capotea
- Nieuw op Joomla!NL
09 nov 2013 13:49
Update: dit probleem is gelukkig opgelost.
De website is weer online en alles werkt.
Ik heb via FTP alle bestanden uit de map public_html verwijderd en de bestanden van een oude backup van september teruggezet.
De database heb ik niks aan veranderd.
Er waren problemen met de recente backups. Zelfs in een backup van 28 oktober zat de plugin twofactorauth. Die zou er niet moeten kunnen zitten want zou pas met Joomla 3.2 op de server kunnen komen.
Hoe die er terecht is gekomen is mij een raadsel, want dat zou niet moeten kunnen, dat valt in deze thread terug te lezen.
Hoe dan ook, alles is weer goed en ik ben blij
Ik wil nog even zeggen dat ik op 3 verschillende Joomla-fora mijn vraag/vragen gepost heb en dat dit forum degene is waar het best geholpen ben (eigenlijk het enige forum waar ik geholpen ben), dus bedankt hiervoor, TOP!
De website is weer online en alles werkt.
Ik heb via FTP alle bestanden uit de map public_html verwijderd en de bestanden van een oude backup van september teruggezet.
De database heb ik niks aan veranderd.
Er waren problemen met de recente backups. Zelfs in een backup van 28 oktober zat de plugin twofactorauth. Die zou er niet moeten kunnen zitten want zou pas met Joomla 3.2 op de server kunnen komen.
Hoe die er terecht is gekomen is mij een raadsel, want dat zou niet moeten kunnen, dat valt in deze thread terug te lezen.
Hoe dan ook, alles is weer goed en ik ben blij
Ik wil nog even zeggen dat ik op 3 verschillende Joomla-fora mijn vraag/vragen gepost heb en dat dit forum degene is waar het best geholpen ben (eigenlijk het enige forum waar ik geholpen ben), dus bedankt hiervoor, TOP!
- Capotea
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.734 seconden