Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Eigen template verhuizen
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 11:05
Op het moment ben ik bezig een template van Joomla 1.5 die iemand ooit heeft gemaakt voor een website over te zetten naar Joomla 3.2. Nu heb ik Joomla 3.2 geïnstalleerd op een subdomein, alle rechten goed gezet en alle database gegevens overgezet doormiddel van redMIGRATOR (wat overigens top werkt)
Nu ben ik via deze tutorial een grote stap verder gekomen:
magazine.joomla.org/issues/issue-may-201...emplate-to-Joomla-25
De template staat nu in Template Manager onder Templates. Krijg wel shitload aan foutmeldingen:
Nu heb ik deze foutmeldingen ook als ik op een andere template klik die er al standaard in zitten en alle rechten in System Information kloppen.
Maar mijn grootste vraag is eigenlijk, hoe kan ik deze template als Default zetten? Het lijkt erop dat je alleen styles als Default kan zetten maar hoe maak ik een style van mijn de template?
Alvast bedankt!
Nu ben ik via deze tutorial een grote stap verder gekomen:
magazine.joomla.org/issues/issue-may-201...emplate-to-Joomla-25
De template staat nu in Template Manager onder Templates. Krijg wel shitload aan foutmeldingen:
Nu heb ik deze foutmeldingen ook als ik op een andere template klik die er al standaard in zitten en alle rechten in System Information kloppen.
Maar mijn grootste vraag is eigenlijk, hoe kan ik deze template als Default zetten? Het lijkt erop dat je alleen styles als Default kan zetten maar hoe maak ik een style van mijn de template?
Alvast bedankt!
- LucasR
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 11:16
Lijkt veel op
deze
melding. Kijk even naar de mogelijke oplossing in de laatste reactie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 11:22
Hoe weet jij al die dingen toch!? Het werkt, alle meldingen zijn weg. Echter die melding in het oranje staat er nog. En hoe maak ik zo'n style aan zodat ik de template als Default kan zetten?
- LucasR
- Bekend met Joomla!NL
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 11:28 - 14 nov 2013 12:03Ik ben familie van GoogleHoe weet jij al die dingen toch!?
Je bedoelt de waarschuwing
? Dat betekent dat er bij het installeren van je template geen databaserecord wordt aangemaakt voor je template en dan snapt Joomla niet wat ie moet doen. Je kunt nog kijken of Ontdekken en/of Database repareren helpt.Extension not found in database
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 12:02
Zie op Google in en uitloggen maar dat lijkt ook niet te werken. Het is enkel een melding en zie geen vreemde dingen. Maar weet jij ook hoe de template nou aanzet? Kan namelijk alleen styles aanzetten als template. De template staat op 'Site' maar zie 'm niet onder de andere styles te staan.
- LucasR
- Bekend met Joomla!NL
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 12:07
Geef ik je hierboven aan. Ik denk dat je hem dan ook niet terugvindt in je database in de tabel xxx_template_styles
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 12:22
Ah zo ja, heb nu maar in 1 van de styles de namen veranderd naar de juist templates behalve 'params' heb ik zo gelaten. De template staat erop maar krijg deze melding:
- LucasR
- Bekend met Joomla!NL
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 12:44 - 14 nov 2013 13:09
Begrijp ik het goed dat je een Artisteer template probeert om te zetten van Joomla 1.5 naar Joomla 3.2?
Gaat volgens mij nooit lukken! Beter is om het originele artx bestand te openen in de laatste Artisteer versie, het aan te passen en dan als Joomla 3.2 template op te slaan.
Gaat volgens mij nooit lukken! Beter is om het originele artx bestand te openen in de laatste Artisteer versie, het aan te passen en dan als Joomla 3.2 template op te slaan.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 12:51
Damn! Die template is ooit gemaakt door iemand anders in Joomla 1.5. Wil het omzetten naar Joomla 3.2 wegens veiligheid maar heb nooit gehoord van ARTX bestanden. -_-
- LucasR
- Bekend met Joomla!NL
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 13:05
Gebruik gewoon een andere template die geschikt is voor Joomla 3.2 (en responsive etc.) en maak de layout na.
Dit gaat je echt niet lukken met een oude Artisteer template zo. Of aan degene die hem gemaakt heeft vragen of die het artx bestand heeft als je per se met Artisteer wilt werken.
Dit gaat je echt niet lukken met een oude Artisteer template zo. Of aan degene die hem gemaakt heeft vragen of die het artx bestand heeft als je per se met Artisteer wilt werken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 13:22
Heb wel al die bestanden in de FTP. Daar kan ik niks mee?
- LucasR
- Bekend met Joomla!NL
Eigen template verhuizen
14 nov 2013 13:26 - 14 nov 2013 13:27
Als je heel veel tijd hebt...................
Ik zie wel een mogelijkheid dan. Zoek ergens een Joomla 3.2 Artisteer template (zijn er genoeg te vinden) en ga bestand voor bestand vergelijken.
Ik zie wel een mogelijkheid dan. Zoek ergens een Joomla 3.2 Artisteer template (zijn er genoeg te vinden) en ga bestand voor bestand vergelijken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.693 seconden