Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost per ongeluk een plug-in gewist
per ongeluk een plug-in gewist
14 dec 2013 17:57
Tja, het is nogal stom, maar ik heb per ongeluk de plug-in Authentication - Cookie gewist. Hoe kan ik die terug toevoegen?
- ivodeb
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
14 dec 2013 22:26
Hallo,
Even je recente back-up terug zetten.
Even je recente back-up terug zetten.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
14 dec 2013 23:19 - 14 dec 2013 23:22
Ja natuurlijk is dat één oplossing. Bestaat er een ook een eenvoudiger oplossing om die plug-in terug te plaatsen? Kan je bv opnieuw een update van joomla doen (zelfde versie)?
- ivodeb
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
14 dec 2013 23:27Voor zover ik weet bevat een update slechts bestanden welke bijgewerkt moeten worden. Dus ik denk niet dat de plug-in er tussen zit.Kan je bv opnieuw een update van joomla doen (zelfde versie)?
Eenvoudigste is denk ik wat Jelle aangeeft, een back-up terug zetten(Of je hoster vragen dit te doen).
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
15 dec 2013 09:54
Compleet installatiepakket overzetten van je gebruikte versie (zonder de map installation) en dan via ontdekken de plugin weer installeren zou kunnen werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden