Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Geen afbeeldingen kunnen selecteren
Geen afbeeldingen kunnen selecteren
29 dec 2013 10:25 - 29 dec 2013 11:01
Ik heb een klein probleempje (hoop ik)
Ik heb naast mijn website een nieuwe website gemaakt in een submap. Deze liep goed en heb vervolgens de hoofdmap leeggegooid en en submap op die plaats gezet (met ftp)
Alles draaide goed dacht ik dus opnieuw een back-up gemaakt, helaas op hoofdniveau waardoor mijn eerdere back-up is overschreven. Dom maar al doende leert men.
Probleem is nu dat ik geen afbeeldingen meer kan selecteren en invoegen. Dit heb ik kunnen oplossen door een andere editer (jce) te installeren. Maar helaas kan ik dit niet gebruiken bij de banners ik kan daar nog steeds geen afbeelding invoegen. Wel selecteren maar de knop invoegen werkt niet.
Geen foutmelding maar al en toe tijdens het van een artikel verschijnt "U heeft geen toestemming om deze link te gebruiken voor directe toegang tot deze pagina (#18)." in beeld.
Ik denk hierdoor dat er waarschijnlijk ergens niet de juiste bevoegdheid ingesteld staat. De vraag is nu, denk ik juist en waar moet ik dit dan zoeken?
ps. configuration.php heb ik aangepast.
Ik heb naast mijn website een nieuwe website gemaakt in een submap. Deze liep goed en heb vervolgens de hoofdmap leeggegooid en en submap op die plaats gezet (met ftp)
Alles draaide goed dacht ik dus opnieuw een back-up gemaakt, helaas op hoofdniveau waardoor mijn eerdere back-up is overschreven. Dom maar al doende leert men.
Probleem is nu dat ik geen afbeeldingen meer kan selecteren en invoegen. Dit heb ik kunnen oplossen door een andere editer (jce) te installeren. Maar helaas kan ik dit niet gebruiken bij de banners ik kan daar nog steeds geen afbeelding invoegen. Wel selecteren maar de knop invoegen werkt niet.
Geen foutmelding maar al en toe tijdens het van een artikel verschijnt "U heeft geen toestemming om deze link te gebruiken voor directe toegang tot deze pagina (#18)." in beeld.
Ik denk hierdoor dat er waarschijnlijk ergens niet de juiste bevoegdheid ingesteld staat. De vraag is nu, denk ik juist en waar moet ik dit dan zoeken?
ps. configuration.php heb ik aangepast.
- Nijverdaller
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
29 dec 2013 11:35En als je je daar niks van aantrekt en het nog een keer probeert?U heeft geen toestemming om deze link te gebruiken voor directe toegang tot deze pagina (#18)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 dec 2013 12:08
Dan kom ik wel verder totdat ik de afbeelding moet opslaan. Nu, na wat geprobeerd te hebben werkt het wel via Chrome maar nog steeds niet via Firefox. Dus achteraf staat mijn vraag hier op de verkeerde plek, zou bij Firefox moeten zijn....
- Nijverdaller
- Nieuw op Joomla!NL
29 dec 2013 13:36
Is niet zo erg. Gaat nog steeds over Joomla 3, maar het is dus een lokaal probleem. Denk dat het dan wel helpt als je Firefox eens opschoont. Browsercache, geschiedenis en cookies legen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 dec 2013 13:56
Toen ik erachter was dat het een probleem was bij de browser gelijk maar even de boel opgefrist. Ook de browser gelijk maar aangepast en het loopt weer als een joomlasite. Bedankt voor je hulp.
- Nijverdaller
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden