Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Joomla pakt niet automatisch de homepage, wel /home

Joomla pakt niet automatisch de homepage, wel /home

06 jan 2014 19:44
#1
Ik heb volgens mij een instelling verkeerd staan. Ik heb op het forum en op internet gezocht maar ik kon helaas niet de oplossing vinden. Dit topic lijkt veel op mijn vraag maar de oplossing leid niet naar de oplossing voor mij: forum.joomlanl.nl/forum/63-2-5-x-install...ponent-niet-gevonden

Als ik naar de homepage ga www.circuitbedrijfsuitje.nl krijg ik de melding: 404 - Component niet gevonden
Ga je naar www.circuitbedrijfsuitje.nl/home doet de website het wel.

Het lijkt mij dat het dan in het menu zit en de hoofdpagina niet als standaard ingesteld staat. Er staat gewoon een NL vlaggetje achter zodat ik er van uit gaat dat het goed staat. De menu items staan ingesteld om NL, de modules ook. De website is ook niet ingesteld voor meertalig gebruik. Ik kan er gewoon niet uit komen, ik hoop dat er iemand mij het verlossende antwoord kan geven.
Discussie gesloten.
  • Brian
  • Brian's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 136

Joomla pakt niet automatisch de homepage, wel /home

06 jan 2014 20:00
#2
Ik heb zelf het antwoord al gevonden, de homepage pagina moet natuurlijk op alle talen ingesteld staan.
Discussie gesloten.
  • Brian
  • Brian's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 136
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.821 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie