- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Administrator SSL login probleem?
19 jan 2014 22:59paar dagen alleen maar nieuwe templates gaan testen die ik in Artisteer maak
en kon gewoon inloggen in de backend. Maar vrijdag avond toen ik mijn werk weer
wou oppakken kon ik niet meer inloggen in het beheer gedeelte.
Ik heb ook het installatie pakket eroverheen gekopieerd maar dat help ook niet.
Weet iemand waar ik de php file kan vinden van de inlogpagina van het beheer gedeelte?
Of waar de het pad staat van de inlogbutton, die verwijst me steeds naar een https: pagina en
niet naar een http pagina. En aangezien ik geen SSL gebruik bij mijn provider wordt de https: pagina niet gevonden.
- mriessen
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
19 jan 2014 23:07Zoals Astrid al aangaf gebeurd zoiets niet vanzelf. je hebt meer gedaan dan alleen maar templates uitproberen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
19 jan 2014 23:43beveiligde site? In mijn configuration.php file staat deze optie uit. public $force_ssl = '0';
Dit werkt ook aangezien de website gewoon in een onbeveiligde omgeving wordt getoond.
www.joostenpartners.nl/jploopbaandiensten/
Alleen in de beheer inlogpagina wordt ik verwezen naar een beveiligde site. Dit rijmt toch niet?
Ergen moet deze instelling toch verander kunnen worden in de files?
- mriessen
- Nieuw op Joomla!NL
19 jan 2014 23:52- Peter
- Algemeen Moderator
20 jan 2014 00:00 - 20 jan 2014 10:37Er staat geen .htaccess bestand in de administrator dir.
Moet deze er staan?
Dit is het error log uit de administrator dir:
[18-Dec-2013 22:51:28 Europe/Berlin] PHP Warning: file_put_contents(/home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/configuration.php) [<a href='function.file-put-contents'>function.file-put-contents</a>]: failed to open stream: Permission denied in /home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/libraries/joomla/filesystem/file.php on line 426
[08-Jan-2014 20:53:51 Europe/Berlin] PHP Warning: opendir(/home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/components/com_flexicontact_themes/images) [<a href='function.opendir'>function.opendir</a>]: failed to open dir: No such file or directory in /home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/tmp/install_52cdaccf4705f/flexicontact_theme_white_tiles/install.flexicontact.themes.php on line 153
[16-Jan-2014 22:06:47 Europe/Berlin] PHP Fatal error: Class 'AkeebaGeoipProvider' not found in /home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/administrator/components/com_admintools/controllers/cpanel.php on line 86
[16-Jan-2014 22:07:50 Europe/Berlin] PHP Warning: file_put_contents(/home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/configuration.php) [<a href='function.file-put-contents'>function.file-put-contents</a>]: failed to open stream: Permission denied in /home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/libraries/joomla/filesystem/file.php on line 426
[18-Jan-2014 22:06:06 Europe/Berlin] PHP Fatal error: Cannot redeclare JConfig::$force_ssl in /home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/configuration.php on line 69
[18-Jan-2014 22:06:11 Europe/Berlin] PHP Fatal error: Cannot redeclare JConfig::$force_ssl in /home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/configuration.php on line 69
[18-Jan-2014 22:07:30 Europe/Berlin] PHP Fatal error: Cannot redeclare JConfig::$force_ssl in /home/joostenp/public_html/jploopbaandiensten/configuration.php on line 69
- mriessen
- Nieuw op Joomla!NL
20 jan 2014 00:18- Peter
- Algemeen Moderator
20 jan 2014 00:32 - 20 jan 2014 00:43Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Jelle. Ik heb het Wachtwoord en de Gebruikersnaam verwijderd, lijkt me niet handig dit openbaar neer te zetten.
- mriessen
- Nieuw op Joomla!NL
20 jan 2014 19:33- Ik zie dat je admintools gebruikt. In de Pro versie kun je instellen dat HTTPS geforceerd moet worden voor bepaalde URL's, maar dit werkt via .htaccess en dat had je al nagekeken.
- Kan een andere website op dit domein dit veroorzaken?
- Heeft je host iets gewijzigd?
Misschien iemand anders nog een idee?
- Peter
- Algemeen Moderator
21 jan 2014 00:53Ik heb de sql data base doorzocht en je hebt denk ik gelijk dat het probleem in de admin tools
zit.
Heb de Admin Tools SQL gegevens in een tekstpagina geïmporteerd en loop tegen hetzelfde probleem aan.
Maar hoe kan ik dit component uitschakelen zonder dat ik ben ingelogd in het beheer gedeelte?
Zou dit kunnen door een instelling in de sql database te veranderen? Ik weet nog niet hoe helaas
Ik gebruik geen Admin Pro maar de standaard versie.
- mriessen
- Nieuw op Joomla!NL