Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost email toestanden op 2 dezelfde (maar van ander domein) sites

email toestanden op 2 dezelfde (maar van ander domein) sites

12 feb 2014 09:47
#1
Beste forumleden,

Ik geraak er niet uit...
Situatie: website gekopieerd met akeeba backup en ondergebracht bij nieuwe host (Hostdeal.eu). Bij wijze van test heb ik de website eerst ondergebracht op een testdomein nl. pmondelaers.be. Je kan die website bereiken op www.sitekim.pmondelaers.be . Indien je daar via het contactformulier een emailtje wil sturen, dan is dat geen probleem.
Exact dezelfde website is dan ook ondergebracht op het domein mondelaers-claus.be en te bereiken op www.mondelaers-claus.be . Vanaf dat contactformulier kan ik geen mail sturen. Vanaf er op de 'verstuur' knop wordt gedrukt, begint een cirkeltje te draaien en verder niets.

Nu ik toch bezig ben...er is nog een eigenaardigheidje:
Op de site www.mondelaers-claus.be zie je op de tabbladen van de IE browser bv. niet de naam van het artikel, maar een stuk tekst komende uit de metadata. Op de site www.sitekim.pmondelaers.be klopt het dan weer wel.

Ik kan maar één ding bedenken: vermits het over exact dezelfde site gaat, moet er ergens bij de host iets anders te vinden zijn in de instellingen, alleen...die verschillen vind ik ook niet.

Iemand een idee?

Bedankt alvast.

Peter Mondelaers
Discussie gesloten.
  • Narbog0
  • Narbog0's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 44

email toestanden op 2 dezelfde (maar van ander domein) sites

12 feb 2014 10:07 - 12 feb 2014 10:08
#2
Het verschil op de tabbladen komt door het verschil wat je hebt ingevuld in je title tag. De browser neemt de tekst over in je title tag en plaatst deze in het tabblad. Bij de twee websites heb je verschillende titels ingevuld.

Je andere vraag durf ik niet echt te zeggen. In die zin technisch ben ik een stuk minder handig. Heb je wel bij algemene instellingen > server alle instellingen gecheckt? Het mailadres moet uiteraard kloppen, maar ook de mailer. Dit verschilt wel eens per hosting.
Laatst bewerkt 12 feb 2014 10:08 door s-mira.
Discussie gesloten.
  • s-mira
  • s-mira's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

email toestanden op 2 dezelfde (maar van ander domein) sites

12 feb 2014 10:08
#3
Het kan bijna niet over exact dezelfde site gaan. Als ik ze allebei naast elkaar open, dan zie ik al verschil in de pagina/sitetitel in de tabbladen.

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

email toestanden op 2 dezelfde (maar van ander domein) sites

12 feb 2014 10:37
#4
Hallo,

Het gaat echt over 2 dezelfde sites, allebei gehost door Hostdeal maar op een ander domein. Ze komen uit dezelfde backup. Mag ik je de inloggegevens van de 2 websites doorgeven, zodat je zelf eens kan kijken? Misschien geraak jij er wijs uit.
Grts,
Peter
Discussie gesloten.
  • Narbog0
  • Narbog0's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 44

email toestanden op 2 dezelfde (maar van ander domein) sites

13 feb 2014 09:49 - 13 feb 2014 09:51
#5
Hallo,
Email is opgelost. Ik heb een ander contactformulier geïnstalleerd en toen werkte het wel.
[strike]
Probleem met de browsertitelpagina krijg ik niet opgelost. Als ik via een menu-item naar de browserpaginatitel ga om daar een titel voor het tabblad te kiezen, dan kan ik daar ingeven wat ik wil; er komt steevast een andere tekst te staan. Ik kan dus de browserpaginatitel niet naar mijn hand zetten. Iemand een idee?
Bedankt![/strike]
Laatst bewerkt 13 feb 2014 09:51 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Narbog0
  • Narbog0's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 44

email toestanden op 2 dezelfde (maar van ander domein) sites

13 feb 2014 09:52
#6
Graag 1 vraag per topic. Maak voor je tweede vraag s.v.p. een nieuw draadje aan, zo houden we het forum overzichtelijk en heb je meer kans op antwoord.

Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.

Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.205 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie