Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

Diverse rechten problemen

Diverse rechten problemen

13 feb 2014 11:47
#1
Hallo allen,

Ik ben voor een basisschool met een nieuwe website bezig. De hosting waar men zit is niet echt top (joomla vriendelijk ) .

Ik heb Joomla 3.2 installatie gedaan en loop tegen enkele problemen. Updaten naar 3.2.2 lukt niet door diverse fout meldingen.

Ik heb het vermoeden dat de rechten/eigenaar niet goed staat. Ik heb de hoster hier bericht van gedaan en krijg als reactie terug dat je in Joomla FTP als gebruiker kan zetten??

Ik heb FTP aan staan anders lukt het me helemaal niet om een component oid te installeren.

Iemand raad?

Greetz
ratar
Discussie gesloten.
  • Ratar
  • Ratar's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 284

Diverse rechten problemen

13 feb 2014 12:18
#2
je geeft het zelf al aan dat de hoster niet Joomla vriendelijk is. Dan is de ftp laag aanzetten de enigste mogelijkheid om componenten te installeren. Of de school adviseren om te verhuizen naar een Joomla vriendelijke hoster.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens.
www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.281 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie